بازی گیلتی‌گیر: استرایو یکی از بهترین عناوین در سبک فایتینگ است. این بازی با ظاهر انیمه گونه‌ای که دارد به بهترین نحو اکشن را نمایش می‌دهد. به همین دلیل هر ضربه شما کاملاً دقیق و بسیار رضایت بخش است. در گیلتی‌گیر شما با چندین کرکتر روبرو خواهید شد. هر کدام دارای داستان و توانایی‌های مخصوص خود بوده که باعث می‌شود تنوع گیم‌پلی بازی بسیار زیاد باشد. به همین دلیل این بازی یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۲۱ هم بود.

بازی گیلتی گیر ایکس‌باکس

داستان بازی گیلتی گیر هم بسیار خوب ساخته شده است. در اصل بر خلاف عناوین فایتینگ دیگر که به داستان اهمیت کمتری می‌دهند، گیلتی گیر یک داستان بسیار جالب و خوب را دارد. چیزی که باعث می‌شود گیلتی گیر از عناوین فایتینگ دیگر متمایز باشد.

حال عرضه گیلتی گیر روی کنسول‌های ایکس‌باکس باعث خواهد شد تا تعداد کاربران آن هم به شدت زیادتر شود. حضور این بازی روی سرویس گیم‌پس نیز بسیار جالب است. در اصل مایکروسافت در تلاش است تا به بهترین نحو از سرویس گیمینگ اشتراکی خود حمایت کند. این روند باعث خواهد شد تا این سرویس برتری خود را همچنان حفظ کند.

یکی از موارد جالبی که جایش در گیلتی گیر خالی است، کراس پلی (Cross Play) است. این قابلیت به بازیکنان روی پلتفرم‌های مختلف اجازه خواهد داد تا با یکدیگر بازی را تجربه کنند. وجود این سیستم باعث خواهد شد تا رقابت بیشتر شده و تجربه این بازی چندین برابر لذت بخش‌تر باشد. اینطور که به نظر می‌رسد این قابلیت هنوز در برنامه تیم سازنده نیست ولی به احتمال زیاد در به روزرسانی‌های بعدی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Guilty Gear: Strive بهار آینده روی ایکس‌باکس عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala