افراد زیادی باور داشتند که این اطلاعات حقیقی نیستند. به همین دلیل باور نکردند این تصاویر واقعاً از بازی جی‌تی‌ای ۶ در مراحل ساخت است. حال راک‌استار در یک بیانیه به طور رسمی این موضوع را تأییر کرده است. این شرکت در بیانیه خود نوشته که از این ماجرا بسیار ناامید است. با این حال این حادثه مانع روند کاری راک‌استار نشده و عرضه بازی جی‌تی‌ای ۶ همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: جی‌تی‌ای ۶؛ همه‌ی ویدیوهایی که امروز از بازی به بیرون درز کردند

در بیانیه راک‌استار نوشته است:

ما اخیراً با یک حادثه شبکه روبرو شدیم. به این معنا که یک شخص ثالث به طرز غیر قانونی به اطلاعات مهم ما دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را دانلود کرده است. حتی تصاویری از بازی بعدی ما نیز در میان این اطلاعات وجود دارد. در حال حاضر ما هیچ تغییری در سیستم‌های سرویس آنلاین خود ایجاد نخواهیم کرد. حتی اثر طولانی مدت هم روی روند ساخت بازی‌های ما نخواهد گذاشت.

ما بسیار ناامید هستیم که اطلاعات عنوان بعدی ما به این شکل در دسترس طرفداران قرار گرفت. ما همچنان طبق برنامه روی بازی جی‌تی‌ای ۶ کار خواهیم کرد. تیم سازنده ما نیز تمام تلاش خود را خواهند گذاشت تا بهترین تجربه را به شما ارائه دهند. چیزی که فراتر از انتظارات شما عمل کند.

ما به زودی تمام طرفداران را از وضعیت بازی آگاه خواهیم کرد. همینطور اینکه زمانی که آماده باشد، به طرفداران جی‌تی‌ای ۶ را معرفی خواهیم کرد. ما از همه افرادی که ما را در این دوران پشتیبانی می‌کنند، سپاس‌گزاریم.

راکستار جی‌تی‌ای 6

در این تصویر شما می‌توانید متن کامل بیانیه راک‌استار در مورد اطلاعات لو رفته از جی‌تی‌ای ۶ را ببینید.

از زمانی که اطلاعات بازی جی‌تی‌ای ۶ به بیرون درز کرد، تیک تو (Take Two) و راک‌استار تمام تلاش خود را کردند تا لینک‌های مربوطه را از بین ببرند. در این مدت ویدئوهای زیادی از یوتیوب حذف شده و لینک‌های زیادی هم مسدود شدند. بحث اینجا بود که حذف این اطلاعات نشان داد که حقیقت دارند.

چندی پیش اعلام شد که این هکر در گذشته هم سابقه هک کردن شرکت‌های بزرگی مثل اوبر (Uber) را داشته است. این لو رفتن اطلاعات شاید بزرگ‌ترین حادثه گیمینگ در این چند سال اخیر باشد. با این حال اینطور که به نظر می‌رسد شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا این موضوع را رد کند یا اطلاعات را از بین ببرد. حال که دیگر هیچ کاری از راک‌استار بر نمی‌آمد، به طور رسمی اعلام کرد که اطلاعات زیادی از جی‌تی‌ای ۶ به بیرون درز کرده است. حال باید دید زمانی که این بازی به طور رسمی معرفی شود، به چه شکل خواهد بود.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته راک‌استار رسما درز اطلاعات جی‌تی‌ای ۶ را تأیید کرد؛ تاثیرات ظاهرا چندان بزرگ نیستند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala