کنسول نینتندو سوییچ تا به الان تقریبا ۴٫۷ میلیون فروش داشته است و هنوز تقاضا آنقدر زیاد است که شرکت سازنده نمی‌تواند این مقدار را به طور کامل تامین کند. با این حال اوضاع درباره‌ی برنامه‌ی آنلاین آن‌ها کاملا متفاوت است، به طوری که فقط ۱۷ درصد از کاربران این کنسول از آن استفاده می‌کنند. […]

فقط ۱۷ درصد کاربران از برنامه آنلاین نینتندو سوییچ استفاده می‌کنند

کنسول نینتندو سوییچ تا به الان تقریبا ۴٫۷ میلیون فروش داشته است و هنوز تقاضا آنقدر زیاد است که شرکت سازنده نمی‌تواند این مقدار را به طور کامل تامین کند. با این حال اوضاع درباره‌ی برنامه‌ی آنلاین آن‌ها کاملا متفاوت است، به طوری که فقط ۱۷ درصد از کاربران این کنسول از آن استفاده می‌کنند.

بر طبق خبرگذاری Sensor Tower، در ۱۰ روز اول آن، این برنامه به تعداد ۷۸۰٫۰۰۰ بار دانلود شد، که ۴۰۰٫۰۰۰ از دانلودهای آن مربوط به کاربران IOS و ۳۸۰٫۰۰۰ مربوط به کاربران اندروید می‌باشد. همچنین این برنامه بیشتر در ایالات متحده‌ی آمریکا و ژاپن پرطرفدار بوده است و البته بر طبق خبرها فروشگاه‌های بزرگ سوییچ در ایالات متحده آمریکا در حال کاهش سریع محصولات جدید بوده‌اند.

بخش آنلاین نینتندو سوییچ همزمان با عنوان Splatoon 2 بنا شده است، که هدف ضمیمه‌ی آن یک شوتر با سیستم آنلاین است اما این را باید در نظر داشت که در حال حاظر این برنامه برای بازی کردن آن ضروری نمی‌باشد. برنامه فقط برای سازماندهی بازی‌ها و برقراری ارتباط از طریق چت صوتی کار می‌کند، اما برای لذت بردن از بازی ضرورتی ندارد.

در حال حاضر، هنوز جزئیات پلتفرم آنلاین نینتندو سوییچ بسیار کم می‌باشد، بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که این برنامه تا چه مقدار حائز اهمیت است و باید تا زمان در دسترس بودن اشتراک‌های آنلاین آن منتظر ماند. نکته‌ی قابل توجه این است که بازیکنان برای بازی آنلاین به جای استفاده از این سیستم بر روی سوییچ آن را دور می‌زنند، نینتندو یک برنامه ثانویه را انتخاب کرد که بازیکنان را ملزم به جستجو و دانلود آن می‌کند و این را ذکر نکرد که آن در پس زمینه کار نمی‌کند.

همچنین این را در نظر داشته باشید که بخش آنلاین نینتندو سوییچ آنچنان مورد پسند بازیکنان قرار نگرفته است. این برنامه ۷۲ درصد رای منفی و فقط ۲۴ درصد رای مثبت در App Store ایالات متحده‌ی آمریکا دارد.تنها کسانی که به نظر از آن خرسند هستند ژاپنی‌ها می‌باشند که ۷۷ درصد رای مثبت و ۲۴ درصد رای منفی به این برنامه داده‌اند.

سرویس آنلاین نینتندو به صورت رسمی از سال ۲۰۱۸ شروع به کار می‌کند و هزینه‌ی اشتراک آن ۳٫۹۹ دلار برای یک ماه، ۷٫۹۹ دلار برای سه ماه و ۱۹٫۹۹ دلار برای ۱۲ ماه می‌باشد. این سرویس به شما قابلیت دسترسی به مجموعه‌ی بازی‌های کلاسیک با ویژگی آنلاین را می‌دهد. همچنین اتاق‌های انتظار و چت صوتی نیز برای این پکیج منحصر به فرد است و شما باید از برنامه مورد نظر استفاده کنید.

منبع متن: gamefa