این تریلر چهره‌ها و صحنه‌های آشنایی را به تصویر کشید و ایده‌ی خوبی از مسیر این سریال که بر اساس داستان بازی ساخته‌ی استودیو ناتی داگ تولید شده است، نشان داد. قطعاً پدرو پاسکال در نقش جوئل و بِلا رمزی در نقش الی مرکز اصلی توجه این تریلر بوده‌اند. این دو شخصیت هسته‌ی اصلی داستان بازی لست آو آس را هم شکل می‌دهند و ما لحظه‌ی آشنای زیادی را با آن‌ها در کنار آن‌ها دیده‌ایم. جوئل خشن و سرسخت به نظر می‌رسد و الی یاد می‌گیرد که در دنیای خشن اطراف خود چگونه رشد کند و زنده بماند.

ما همچنین در این تریلر تعداد زیادی از شخصیت‌ها و بازیگران دیگر را می‌بینیم. در این تریلر مرل دندریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین (Marlene)، نیک آفرمن (Nick Offerman) در نقش بیل (Bill)، نیکو پارکر (Nico Parker) در نقش دختر جوئل یعنی سارا (Sarah) و استورم راید (Storm Reid) در نقش رایلی (Riley) حضور داشتند. شخصیت رایلی یکی از شخصیت‌هایی است که در بسته‌ی الحاقی بازی لست آو آس یعنی بسته‌ی الحاقی Left Behind حضور داشت. این یعنی سریال وقایع بسته‌ی الحاقی بازی را هم به‌صورت کامل پوشش خواهد داد. البته، این جای تعجبی ندارد چراکه وقایع آن بسته‌ی الحاقی در شخصیت‌پردازی الی نقش مهمی را ایفا می‌کند و حضور آن مهم است.

the last of us

تا به امروز این طولانی‌ترین تریلری است که از این سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شده است و جالب اینجاست که تریلر به‌صراحت سفر جاده‌ای جوئل و الی را نشان نمی‌دهد.

برخلاف بسیاری از اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی که بر اساس بازی‌های ویدئویی انجام شده است و غالباً نتیجه‌ی ناامیدکننده‌ای داشتند، این تریلر تا حدی ما را به این اثر امیدوارتر می‌کند. در جریان این تریلر تاریخ عرضه‌ی دقیق سریال آخرین بازمانده از ما اعلام نشد اما در پایان تأیید شد که این سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. انتظار می‌رود که پخش این سریال در نیمه‌ی اول ۲۰۲۳ انجام شود.

بازی لست آو آس ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و پس از آن در سال ۲۰۱۴ نسخه‌ی ریمستر آن برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. مدتی پیش هم نسخه‌ی بازسازی کامل و امروزی این اثر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ به انتشار رسید که پیشرفت‌های گرافیکی زیادی در آن دیده می‌شود. این نسخه قرار است در تاریخ نامشخصی برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه شود.

منبع: Destructoid

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اولین تریلر سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala