به تازگی استودیوی پیکسل مانیاکس (Pixel Maniacs)، توسعه‌دهنده بازی ChromaGun، اطلاعات جدیدی از پورت این عنوان برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های جدید این توسعه‌دهنده، پس از دریافت پیشنهادهای متعدد، آن‌ها تلاش دارند تا این بازی معمایی/تیراندازی را با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر بسازند. بازی ChromaGun در اصل […]

بازی ChromaGun برای پلی‌استیشن وی‌آر در دست ساخت قرار دارد

به تازگی استودیوی پیکسل مانیاکس (Pixel Maniacs)، توسعه‌دهنده بازی ChromaGun، اطلاعات جدیدی از پورت این عنوان برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های جدید این توسعه‌دهنده، پس از دریافت پیشنهادهای متعدد، آن‌ها تلاش دارند تا این بازی معمایی/تیراندازی را با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر بسازند.

بازی ChromaGun در اصل در سال ۲۰۱۶ میلادی از طریق سرویس استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازیکنان در این بازی باید با استفاده از اسلحه‌ای رنگی با تکنولوژی ساخت بالا و با رنگ‌آمیزی دیوارها، معماهای درون بازی را حل کنند. این عنوان پس از انتشار، با واکنش بسیار مثبت منتقدان و بازیکنان همراه شد. عده‌ای بر این باورند که ChromaGun ترکیبی از دو بازی Splatoon و Portal است.

توسعه‌دهنده این بازی چندی پیش در وب‌سایت ردیت ابراز کرد که احتمالاً تا اواخر ماه آگوست، بازی Portal برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پورت شود. پس از این اعلامیه، کاربران متعدد وب‌سایت نامبرده با توجه به سبک بازی ChromaGun و قابلیت‌های آن، پیشنهاد عرضه آن برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را به استودیوی پیکسل مانیاکس دادند. پس از دریافت پیشنهادهای متعدد در این باره، توسعه‌دهنده بازی مورد بحث اعلام کرد که به بررسی سازگاری این عنوان با پلی‌استیشن وی‌آر خواهد پرداخت.

در حال حاضر توسعه‌دهنده ChromaGun آماده دریافت پیشنهادات و ایده‌های بازیکنان در  قبال نسخه پلی‌استیشن وی‌آر این بازی و ویژگی‌هایی که تمایل به دیدن آن در این نسخه دارند، می‌باشد. تابدین لحظه، بیشتر درخواست‌های علاقه‌مندان نسبت به نسخه پلی‌استیشن وی‌آر این بازی، پشتیبانی آن از Aim Controller تازه به انتشار رسیده است.

بازی ChromaGun در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس قرار دارد. نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی برای انتشار در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست ۲۰۱۷) برنامه‌ریزی شده است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد سازگاری آن با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر خواهیم بود.

منبع متن: gamefa