عنوان Destiny 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید و طرفداران این عنوان، منتظر هستند تا ببینند که این بازی، چه چیزهایی را برای عرضه به طرفداران، در نظر گرفته است. بتای Destiny 2 در ماه آینده برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اخیرا حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بتای این […]

عنوان Destiny 2 در هنگام عرضه از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد

عنوان Destiny 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید و طرفداران این عنوان، منتظر هستند تا ببینند که این بازی، چه چیزهایی را برای عرضه به طرفداران، در نظر گرفته است. بتای Destiny 2 در ماه آینده برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اخیرا حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بتای این بازی هم به انتشار رسیده است که نشان می‌دهد برای اجرای این بازی به سیستم نسبتا قدرتمندی نیاز است. تا انتشار نسخه‌ی کنسولی Destiny 2، تنها یک ماه باقی مانده است، اما استودیوی بانجی اعلام کرده است که نسخه‌های کنسولی این بازی در زمان عرضه از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهند کرد؛ حتی نسخه‌ی پلی استیشن ۴ پرو این بازی. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

مسئولان استودیوی بانجی در مصاحبه‌ای که اخیرا با سایت IGN انجام داده‌اند، بیان کرده‌اند که نسخه‌های کنسولی عنوان Destiny 2 در زمان عرضه از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهند کرد. با این حال مسئولان بانجی، تضمین کردند که قابلیت HDR بعد از انتشار بازی به آن اضافه خواهد شد، اما در حال حاضر نمی‌توانند هیچ قولی در مورد تاریخ انتشار این قابلیت بدهند. استودیوی بانجی از دلیل عدم پشتیبانی از HDR در زمان عرضه‌ی بازی، حرفی به میان نیاورده است و صحبتی هم درباره‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نکرده است.

درباره‌ی قابلیت HDR باید بیان کنم که Destiny 2 در هنگام عرضه از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد. ما درمورد این ویژگی بسیار هیجان زده هستیم. به شخصه در خانه‌ام تلویزیون HDR دارم و همانند طرفداران، به شدت منتظر این قابلیت هستم! مطمئن باشید که قابلیت HDR بعد از انتشار بازی به آن اضافه خواهد شد، اما در حال حاضر نمی‌توانم قولی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی آن بدهم.

بتای کنسولی Destiny 2 به تازگی به اتمام رسیده است که بخش‌هایی مانند PVP، بعضی از مراحل داستانی و حالت “Strike” را در اختیار بازیکنان قرار داده بود، اما طبق گفته‌ی بانجی، موارد موجود در بتا، تنها قسمت کوچکی از بازی را شامل می‌شدند.

با توجه به گفته‌ی Luke Smith، بتای Destiny 2 مانند قسمت بسیار کوچکی از یک کیک بوده است. او اظهار کرده است که نسخه‌ی اصلی بازی، بسیار بزرگتر و مفصل‌تر خواهد بود و موارد بیشتری را برای ارائه به بازیکنان، در اختیار خواهد داشت. او تاکید کرده است که عنوان Destiny 2 این قابلیت را خواهد داشت که بازیکنان را هر هفته به این بازی برگرداند.

ما همیشه هیجان داریم تا واکنش‌ها نسبت به عناوین خود را ببینیم. طرفداران ما، همواره با اشتیاق فراوان به ‌عناوین ما واکنش نشان می‌دهند و مشکلات بازی‌ها را به گوش ما می‌رسانند. بتای Destiny 2، بخش کوچکی از بازی اصلی است. ما بخش اعظم بازی را به صورت یک راز برای نسخه‌ی نهایی آن نگه داشته‌ایم. ما هنوز هیچ کدام از جهان‌هایی را که خلق کرده‌ایم به نمایش نگذاشته‌ایم.

عنوان Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. دارندگان رایانه‌های شخصی باید تا ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتظر این بازی بمانند. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، شاهد مقایسه‌ی گرافیکی بتای Destiny 2 برروی دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو هستیم.

منبع متن: gamefa