بازیکنان کاملاً جدید برای بازکردن تمامی قهرمانان و حالت‌های اورواچ نیاز به ۱۰۰ بازی مختلف دارند! این چیزی است که بلیزارد چندی پیش اعلام کرد. این شرکت گفته که بازیکنان جدید از حجم زیاد محتوایی که در ابتدا با آن روبرو هستند راضی نیستند! حال بلیزارد اینز تصمیم گرفته تا این مشکل را با مرحله‌ای کردن و قابلیت باز کردن موارد مختلف این بازی درست کند.

طبق چیزی که شرکت سازنده اورواچ گفته بازیکنان برای باز کردن بخش رقابتی (Competitive) نیاز دارند تا تقریباً در ۵۰ بازی پیروز شوند. همینطور اینکه برای بازکردن تمامی کاراکترهای این بازی نیاز به تجربه ۱۰۰ بازی مختلف دارند. این باعث می‌شود تا بازیکنان جدید به صورت مرحله‌ای اورواچ را تجربه کنند.

اورواچ 2 قهرمانان

بلیزارد اعلام کرد که محدودیت حالت‌های بازی زمانی که بازیکنان در یک تیم باشند، برطرف می‌شوند. به همین دلیل بازیکنان تازه کار می‌توانند با دوستان خود یک تیم شده و تمامی حالات بازی را تجربه کنند. بازیکنانی که اورواچ ۱ را داشته و حال به سمت دو می‌آینده می‌توانند از ۳۴ کاراکتر بازی استفاده کنند. کاراکتر ۳۵ام که کریکو (Kiriko) نام دارد با تجربه بیشتر بازی برای آن‌ها باز خواهد شد.

بازیکنان فعلی اورواچ هم با تغییرات زیادی در بازی روبرو خواهند شد. از جمله این تغییرات می‌توان به حاشیه (Player border)، لول و سطح توانایی رقابتی (Competitive Skill Tiers) بازیکنان دیگر نمایش داده نخواهد شد. همینطور اینکه در انتهای بازی در اورواچ ۱ بازیکنان با ۳ مورد روبرو می‌شدند تا به هم تیمی‌ها یک پیام کوچک بدهند. حال این سه مورد نیز به ۱ عدد کاهش پیدا کرده است.

یکی دیگر از مواردی که به سیستم اورواچ اضافه شده، نیازمندی بتل‌نت (Battle.net) به شماره موبایل است. با استفاده از این سیستم اکانت شما توسط یک پیامک محافظت خواهد شد. بازیکنان نمی‌توانند از یک شماره برای ساخت چندین اکانت استفاده کنند. همینطور اینکه شماره کاربران به طور کامل حفاظت شده و به بیرون درز نخواهد کرد.

بلیزارد تصمیم دارد تا به طور کلی سیستم تجاری اورواچ را تغییر دهد. همین باعث شده تا این بازی با اصالت خود فاصله زیادی پیدا کند. حضور قهرمانان از ابتدای بازی یکی از نکات مثبت و مهم اورواچ بود که حال این مورد نیز تغییر کرده و باعث شده تا اورواچ به یک عنوان آنلاین سرویس معمولی نزدیک شود.

منبع: Polygon.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اورواچ ۲ همه‌ی محتوا را در دسترس بازیکنان جدید نمی‌گذارد؛ یا ده‌ها ساعت بازی یا پرداخت پول اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala