شرکت سازنده در یک بیانیه اعلام کرده که به طرفداران مجموعه آکسنفری مدیون است. به همین دلیل در تلاش است بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران قرار دهند. تیم سازنده با طرفداران در ارتباط بوده و نظرات آن‌ها را نسبت به بازی خود می‌خواند. به همین دلیل این بازی را به کامل‌ترین شکل خود عرضه خواهد کرد. در انتها هم این شرکت از طرفداران عذر خواهی و برای صبر آن‌ها تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: قسمت دوم بازی Oxenfree برای کامپیوتر و سوییچ معرفی شد

اولین بازی آکسنفری در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی در سبک نقش آفرینی بوده و طراحی هنری بسیار جالبی دارد. شما در این بازی در نقش یک نوجوان به نام الکس (Alex) بازی می‌کنید. او به یک سفر در جزیره‌ای مرموز می‌رود. در این جزیره اتفاقات عجیبی افتاده که باعث می‌شود او و دوستانش به دنبال کشف اسرار این جزیره باشند.

عرضه بازی Oxenfree 2

بازی آکسنفری ۲ حدود یک سال و نیم پیش معرفی شده و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. طرفداران این مجموعه به شدت مشتاق تجربه شماره ۲ آن هستند. حال این خبر تأخیر هم می‌تواند خوب باشد و هم بد. طرفداران این مجموعه درست است که دیرتر به عنوان مورد انتظار خود دسترسی پیدا خواهند کرد ولی با یک عنوان کامل روبرو خواهند شد.

در این مدت ما شاهد عرضه عناوین مختلف به شکل ناقص هستیم. همین باعث شده که اعتماد گیمرها روز به روز به شرکت‌های بازی‌سازی کمتر شود. حال شرکت سازنده اکسنفری واقعاً در تلاش است تا یک عنوان کامل را در دست کاربران قرار دهد. به همین دلیل است که این تأخیر به نفع طرفداران بوده تا با یک بازی کامل و زیبا روبرو بشوند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه بازی Oxenfree 2 تا سال ۲۰۲۳ میلادی با تأخیر مواجه شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala