این انیمه‌ی جدید، روی مسیر خشونت باری که یکی از قهرمانان مجموعه‌ی اونیموشا با نام موساشی میاموتو (Musashi Miyamoto) پیموده است، تمرکز خواهد داشت. اکنون در سالهای پایانی زندگی‌اش، این شمشیرزن ماهر به نبرد بی پایان خود علیه نژاد شیطانی و وحشتناک جنما (Genma) ادامه می‌دهد. او با یک تیغه‌ی فولادی و دستکش اونی (Oni) در دستان خود، در تلاش برای پاکسازی ژاپن در دوره‌ی ادو از شر ظالمانش است و در این راه با مخالفت‌های زیادی روبرو خواهد شد. دستکش اونی یک آیتم قدرتمند است که به کسانی که برای موجوداتی به نام اونی می‌جنگند، اهدا می‌شود.

اونیموشا توسط تاکاشی میکه (Takashi Miike) کارگردانی می‌شود که به خاطر فیلم‌های عجیب و غریب و فوق العاده خشن خود مانند سه‌گانه‌ی Audition ،Dead or Alive و Ichi the Killer شهرت دارد. این انیمه توسط استودیوی Sublimation ساخته خواهد شد که قبلا روی اقتباس سری Dragon’s Dogma برای نتفلیکس کار کرده است.

انیمه‌ی اونیموشا

مجموعه‌ی اونیموشا توسط کمپانی کپ‌کام (Capcom) توسعه و منتشر شده است. این سری بازی‌ها از شخصیت‌های مهم تاریخی که تاریخ ژاپن را شکل داده‌اند، استفاده می‌کند و داستان‌های آن‌ها را با عناصر ماوراء طبیعی بازگو می‌کند. اکثر بازی‌های این مجموعه در سبک اکشن و ماجراجویی هستند که ترکیبی از المان‌های هک اند اسلش و پازل را ارائه می‌دهند.

اگرچه قهرمان داستان در هر بازی تغییر می‌کند، اما او همیشه یک شمشیرزن ماهر است که ماموریتی را آغاز می‌کند که شامل کشتن شیاطین و دشمنان ترسناک در طول سال‌های رو به زوال دوره‌ی سنگوکو در ژاپن فئودالی می‌شود. شخصیت‌های اصلی معمولا از قدرت اونی استفاده می‌کنند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا با دشمنان مبارزه کنند. نسخه‌های اصلی این مجموعه که بیشتر روی پلی‌استیشن ۲ منتشر شده، معمولا با نقدهای مثبتی مواجه شده‌اند اما نسخه‌های فرعی چندان موفق ظاهر نشده‌اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمه‌ی اونیموشا نظیر تاریخ پخش و صداپیشگان آن مشخص نیست.

منبع: Destructoid

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته انیمه‌ی اونیموشا توسط نتفلیکس ساخته می‌شود؛ توشیرو میفونه نقش اصلی است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala