استودیو سازنده Mass Effect: Andromeda با استودیویی دیگر از EA ادغام می‌شود

همان طور که احتمالا می‌دانید بعد از عرضه Mass Effect: Andromeda در ماه مارس، وبسایت Kotaku اعلام کرد که کارکنان استودیو سازنده یعنی Bioware Montreal به استودیو Motive Studios شرکت EA که در شهر مونترال قرار دارد، خواهند رفت. هم‌اکنون به نظر می‌رسد که زمان انجام این انتقال و ادغام این دو استودیو فرا رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot یکی از سخن‌گویان شرکت EA در مصاحبه‌ای با TechRaptor.net در این مورد اعلام کرد: "تیم‌های ما در مجموعه استودیوعای جهانی EA دارای استعدادهای بسیاری هستند و اکنون بیش از هر زمان دیگری ما بین استودیو‌ها برای توسعه عناوین کلیدی همکاری و ارتباط برقرار می‌کنیم. با وجود چندین پروژه بزرگ و در دست توسعه در مونترال، ما Bioware Montreal و Motive Studios را با یکدیگر ادغام می‌کنیم. این کار در دست اقدام و پیشرفت است ولی نقش‌ها و موقعیت‌های هیجان‌انگیزی برای همه افراد تیم وجود خواهد داشت. "

دیگر استودیو‌های Bioware یعنی Edmonton و Austin به قوت سابق به کار خود ادامه خواهند داد. چندی پیش نیز اعلام شد که آقای "کیسی هادسون" (Casey Hudson) که کارگردانی سه‌گانه Mass Effect را برعهده داشته، دوباره به استودیو Bioware Edmonton بازخواهد گشت تا در توسعه Anthem نقش داشته باشد.

Motive Studios توسط تهیه‌کننده Assassin’s Creed یعنی "جید ریموند" (Jade Raymond) مدیریت می‌شود که علاوه بر کار برروی عنوانی بزرگ در استایل و سبک Assassin’s Creed، احتمال می‌رود چندین پروژه دیگر نیز در دست ساخت داشته باشند.

Bioware Montreal در سال 2009 تاسیس شده بود؛ ادغام این استودیو با Motive Studios هفته گذشته در طول آخرین گزارش درآمد شرکت EA قطعی شده بود. در آن جلسه مدیر ارشد امور مالیِ EA، آقای "بلیک یورگنسن" (Blake Jorgensen) اعلام کرد "ما تیم Bioware Montreal را به همان ساختمان و مجتمع منتقل خواهیم کرد. پس هم‌اکنون همه آن‌ها در کنار یکدیگر به عنوان استودیو و تیمی جدید شناخته می‌شوند."

نظر شما درباره این اقدام EA چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame