درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Sonic Colors در خدمت شما هستیم.

بازی Sonic Colors عنوانی در سبک پلتفرمر سه بعدی است که توسط استودیوی  Sonic Teamتوسعه یافته و توسط کمپانی SEGA در یازدهم نوامبر سال 2010 به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Wii عرضه شد. ساخت بازی درست بعد از عرضه Sonic Unleashed آغاز شد و با توجه به واکنش‌های منفی طرفداران نسبت به نسخه‌های 2006 و Unleashed، تصمیم گرفته شد تا بازی برای عده‌ی بیشتری از مردم قابل دسترسی شود.  بعد از عرضه این بازی توانست تا به موفقیت بسیار خوبی برسد و علاوه بر دریافت نمرات بالا و در نظر گرفته شدن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2010، از لحاظ فروش نیز به سودآوری برسد و نزدیک به دو میلیون نسخه از آن تنها در عرض دو ماه به فروش رسید. موسیقی متن این بازی توسط مجموعه‌ای از آهنگسازان و موسیقیدان‌ها ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 62 موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 457.11 مگابایت)

Vivid Sound x Hybrid Colors: Sonic Colors Original Soundtrack

آهنگسازان: Jean Paul Makhlouf - Amsterdam Session Orchestra - Tomoya Ohtani - Naofumi Hataya - Fumie Kumatani - Kenichi Tokoi - Hideaki Kobayashi - Mariko Nanba - Alex Makhlouf

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

- Reach for the Stars - Opening Theme

Tropical Resort - Act 1

Starlight Carnival - Act 1

Planet Wisp - Act 1

Aquarium Park - Act 1

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame