بدون شک سری‌بازی Harvest Moon طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و به خاطر سبک و سیاق منحصر بفردش تاکنون توانسته توجه عده کثیری را به خود جلب کند. حال ظاهرا شرکت بلند آوازه Natsume مشغول کار برروی نسخه جدیدی از این سری است.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، به‌تازگی ویدیویی 1 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Harvest Moon: Light of Hope منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های کلیدی و همیشگی را به نمایش می‌گذارد.

20 سال از عرضه اولین نسخه بازی Harvest Moon می‌گذرد و طی این مدت شاهد لحظات شاد و مهیجی با این سری‌بازی بودیم. حال شرکت Natsume قصد دارد باری دیگر آن صفا و هیجان خاص را به بازی برگرداند. وی در توضیحات کلی خود پیرامون نسخه Harvest Moon: Light of Hope می‌گوید:

Harvest Moon: Light of Hope بازیکنان را در محیطی جدید برای شروعی تازه قرار می‌دهد. شما در نقش یک ماجراجو قرار دارید که در حال انجام یک سفر دریایی است اما به خاطر مشکلاتی که برای کشتی او بوجود می‌آید مجبور به پهلوگیری در یک شهر کوچک می‌شود. با ورود شما به این شهر بندری، ماجرای اصلی بازی شروع می‌شود و مطابق همیشه به عنوان یک قهرمان ظاهر خواهید شد که از راه کشت و برداشت محصولات، دامداری و ... به نجات شهر می‌پردازد.

لازم به‌ذکر بوده که بازی Harvest Moon: Light of Hope در پاییز سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Switch عرضه خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید شاهد این ویدیو 1 دقیقه‌ای باشید.

 

دانلود باکیفیت SD | دانلود باکیفیت HD

منبع متن: pardisgame