امروز بروزرسان شماره ۳٫۰٫۱ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد که تغییرات زیادی در سیستم عامل کنسول ارائه نمی‌کند اما مشکلات گزارش شده را رفع خواهد کرد. گزارش‌های مبنی بر اینکه سیستم عامل نینتندو سوییچ باتری باقی مانده را به طور صحیح نشان نمی‌دهد ارائه می‌شد که حال نینتندو با ارائه این بروزرسان سعی در […]

بروزرسان تازه نینتندو سوییچ مشکلات باتری آن را رفع می‌کند

امروز بروزرسان شماره ۳٫۰٫۱ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد که تغییرات زیادی در سیستم عامل کنسول ارائه نمی‌کند اما مشکلات گزارش شده را رفع خواهد کرد.

گزارش‌های مبنی بر اینکه سیستم عامل نینتندو سوییچ باتری باقی مانده را به طور صحیح نشان نمی‌دهد ارائه می‌شد که حال نینتندو با ارائه این بروزرسان سعی در رفع این مشکل کرده است. همچنین دیگر مشکلات مربوط به باتری همانند نشان ندادن آیکن شارژ شدن یا حتی پنهان شدن خودکار درصد باقی مانده باتری نیز از دیگر اشکالاتی بودند که با بروزرسان ۳٫۰٫۱ رفع می‌شوند.

در دیگر اخبار کنسول نینتندو سوییچ شاهد این بودیم که نینتندو تا پایان ژوئن ۴٫۷ میلیون واحد سوئیچ بفروش رسانده است، در همین حال بخش نرم‌افزاری آن توانست به آمار ۱۳٫۶ میلیون واحدی برسد. در فهرست فروش هفتگی ژاپن هم با عرضه بازی Splatoon 2، نینتندو سوییچ به پرفروش‌ترین کنسول هفته تبدیل شد.

منبع متن: gamefa