حال این گروه هکری اکثر این اطلاعات را به بیرون منتشر کرده و افراد زیادی به داستان و ماجرای بازی پی بردند. راکستار در همان ابتدا اعلام کرد که این درز اطلاعات تأثیر چندانی روی روند ساخت بازی نخواهد داشت. حال شرکت تیک تو نیز به طور رسمی اعلام کرد که از این ماجرای شرمسار است.

به طور کلی تیک تو از لحاظ امنیتی بسیار قدرتمند است. پس قطعاً با افراد خاطی برخورد ویژه‌آی خواهد داشت. هکری که این کار را انجام داده، اعلام کرد که از طریق یک مسئول داخلی توانسته به این حجم از اطلاعات دست پیدا کند. تیک تو نیز این ماجرا را بسیار جدی گرفته و قصد مقابله با آن را دارد.

بازی جی‌تی‌ای 6

نکته مثبت برای شرکت سازنده این است که اطلاعات چندان با اهمیتی از این بازی منتشر نشده است. جی‌تی‌ای ۶ همچنان یک عنوان مرموز است. با این حال موارد بسیار زیادی نیز از آن منتشر شد که باعث شد شرکت بیشتر به پروتوکل‌های امنیتی خود اهمیت دهد. مخصوصاً اینکه تیک تو یک کمپانی بسیار بزرگ است.

چیزی که از جی‌تی‌ای ۶ منتشر شد نشان داد که بازی یک عنوان جهان باز است. همینطور اینکه یک کرکتر زن داشته و در دنیای وایس سیتی (Vice City) جریان دارد. برای عرضه این اطلاعات یک فرد ۱۷ ساله در انگلیس دستگیر شده اما شرکت‌های سازنده در حال تحقیق در این مورد هستند.

به طور کلی گروهی که این فرد عضو آن است مسئول هک مایکروسافت و انویدیا هم بودند. به همین دلیل سابقه بسیار خوبی در زمینه هک کردن شرکت‌ها دارد. البته اینطور که به نظر می‌رسد راکستار قصد تعویض بخش مهمی از بازی خود را ندارد. به همین دلیل همچنان به روند ساخت خود ادامه خواهد داد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تیک‌تو: هک راک‌استار گیمز هیچ تاثیری بر توسعه‌ی جی‌تی‌ای ۶ نگذاشته است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala