مجموعه هنر شمشیر آنلاین در اصل یک سری کتاب هستند. از این کتاب‌ها موارد جانبی زیادی از جمله انیمه و بازی ساخته شده است. انیمه‌های این مجموعه نیز به شدت پرطرفدار بوده و به نوعی عامل محبوبیت آن است. در کنار آن عناوین بازی هنر شمشیر نیز طرفداران زیادی داشته و از این رو بسیاری از افراد از خبر ساخت عنوان بعدی این مجموعه خوشحال هستند.

بازی آخرین یادآوری بر اساس انیمه‌ی جنگ زیرزمین (War of Underworld) است. با این حال یک داستان جدید با چالش‌های مختلف است. قهرمان بازی کریتو (Kirito) نام داشته و به همراه دوستان به دنبال یافتن اسرار این بازی هستند. بازیکنان باید شوالیه‌ی تاریکی (Dark Knight) را یافته و بتوانند در مبارزات تاریکی دوام بیاورند.

بازی هنر شمشیر آنلاین

عنوان آخرین یادآوری در زمان ۱۰ سالگی مجموعه هنر شمشیر آنلاین طراحی معرفی شده است. بازیکنان می‌توانند در این عنوان خاطرات خود را مرور کرده و باری دیگر کاراکترهای مورد علاقه خود را ببینند. آخرین یادآوری برای کنسول‌های نسل ۹ هم عرضه خواهد شد. همینطور اینکه برای این دستگاه‌ها بهینه شده تا کاربران از آن لذت ببرند.

داستان بازی در مورد یک دنیای مجازی به نام جهان زیرین (Underworld) است. این دنیا در حال نابودی بوده ولی در انتها یک ماجراجویی جدید در آن نهفته است. یک سرزمین شیطانی به نام سرزمین تاریکی (Dark Territory) در اینجا وجود داشته و تنها قوی‌ترین افراد توانایی دوام آوردن در آن را دارند. حال کریتو و دوستانش در تلاش هستند تا در این چالش پیروز شوند.

در دنیای بازی یک جنگ در حال وقوع است. بازیکنان باید تلاش کنند تا در این مبارزه پیروز شده و از این شرایط زنده بیرون بیایند. دروازه‌های سرزمین تاریک باز شده و حال امپراطوری انسان‌ها باید با دشمنان مقابله کنند. در این میان یک شوالیه از تاریکی برخواسته و به دنبال نابودی این دنیا است.

از لحاظ داستانی همانطور که گفته شد، این بازی یک داستان خاص دارد. همینطور اینکه کاراکترهای آخرین یادآوری از عناوین قبلی بوده تا بازیکنان حس آشنا را داشته باشند. حال باید دید که پس از عرضه بازی هنر شمشیر آنلاین چگونه عمل خواهد کرد. به دلیل اینکه طرفداران مدت زیادی است منتظر یک عنوان جدید از این مجموعه هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی Sword Art Online: Last Recollection و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی اکشن جدید هنر شمشیر زنی آنلاین برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala