با استفاده از رده‌بندی اختصاصی جام جهانی در حالت‌های تازه منتشرشده جام جهانی و تورنمنت در بازی فیفا ۲۳، شرکت EA به این نتیجه رسیده است که آرژانتین برای اولین‌بار از سال ۱۹۸۶ موفق به کسب این جایزه خواهد شد.

بر اساس این پیش‌بینی شرکت الکترونیک‌ آرتز، آرژانتین پس از اینکه در بازی نیمه‌نهایی فرانسه را شکست ‌دهند، در بازی فینال به مصاف برزیل خواهد رفت و در آنجا یاران مسی موفق به پیروزی در این جام خواهند شد. البته، طبق گفته‌ی EA به نظر می‌رسد که این فینال چندان به‌یادماندنی نخواهد بود و با نتیجه‌ی ۱ بر ۰ به پایان خواهد رسید.

EA همچنین ادعا می‌کند که لیونل مسی با هشت گل زده در هر هفت بازی برنده توپ طلایی خواهد شد و توپ طلایی را نیز به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت کسب خواهد کرد.

واقعیت این است که چنین پیش‌بینی‌هایی به‌صورت طبیعی پیش‌بینی‌های ناچیزی حساب خواهد شد اما نکته‌ی قابل‌توجه این است که الکترونیک آرتز توانسته است به‌درستی سه برنده‌ی قبلی جام جهانی را پیش‌بینی کند که همین موضوع باعث می‌شود توجه ما به این پیش‌بینی بیشتر شود.

FIFA World Cup

آن‌ها در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۴ به ترتیب‌ پیش‌بینی کرده بودند که فرانسه و آلمان قهرمان جام جهانی خواهند شد که در نتیجه هم دقیقاً همین اتفاق محقق شد. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۰ به‌درستی حدس زدند که اسپانیا برای اولین‌بار در تاریخ خود قهرمان مسابقات جام جهانی خواهد شد.

در پیش‌بینی آن‌ها از جام جهانی ۲۰۲۲، انگلستان فقط تا مرحله‌ی یک شانزدهم صعود می‌کند و در آنجا با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ مغلوب هلند می‌شود. در این شبیه‌سازی EA، ایالات متحده به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا می‌کند و در نهایت به شکست ۱ بر ۰ مقابل فرانسه تن می‌دهد.

اگر موفقیت‌ الکترونیک آرتز در پیش‌بینی قهرمان سه جام جهانی اخیر فوتبال را کنار بگذاریم، EA در پیش‌بینی دیگر تورنمنت‌های بزرگ ورزشی چندان موفق نبوده است.  آن‌ها از طریق بازی‌های Madden سعی  کرده‌اند که ۱۱ مسابقه‌ی اخیر سوپر بول (Super Bowl) را پیش‌بینی کنند و فقط در این میان موفق شده‌اند که ۵ تا از آن‌ها را به‌درستی حدس بزنند.

با این حال، آن‌ها سوپر بول ۴۹ را با دقتی شگفت‌انگیز پیش‌بینی کردند و نه‌تنها برنده درست را انتخاب کردند، بلکه امتیاز بازی را نیز به طور کامل پیش‌بینی کردند. در آن بازی نیوانگلند پاتریوتس موفق شد با نتیجه‌ی ۲۸ بر ۲۴ سیاتل سی‌هاکس را شکست دهد، دقیقاً مانند چیزی که EA‌ پیش‌بینی کرده بود.

در پیش‌بینی برنده‌ی مسابقات NHL دقت حدس‌های آن‌ها کمتر هم بوده است و آن‌ها در ۵ سال اخیر نتوانسته‌اند برنده‌ی این مسابقات را به‌درستی حدس بزنند.

به هر حال باید منتظر مسابقات بزرگ جام جهانی بمانیم، اگر قرار باشد، حدس EA درباره‌ی برنده‌ی جام جهانی ۲۰۲۲ صحیح از آب دربیاید، آخرین جام جهانی لیونل مسی می‌تواند به یک جام‌ جهانی به‌یادماندنی برای او و آرژانتین تبدیل شود.

پیش‌بینی شما از برنده‌ی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ چیست؟

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته شبیه‌سازی الکترونیک آرتز در فیفا: آرژانتین قهرمان جام جهانی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala