رگناروک چهارمین نسخه از این سری است که در صدر جدول جدول بریتانیا قرار می‌گیرد. پیش از این ۱۲ بازی از مجموعه‌ی گاد آو وار در بریتانیا منتشر شده که شامل شش نسخه‌ی اصلی، دو بازی برای کنسول‌های قابل حمل و مجموعه‌ای از بازسازی‌ها و کالکشن‌ها می‌شود. اولین بازی این سری در جولای ۲۰۰۵ روی پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و در جایگاه پنجم جدول ۱۰ بازی پرفروش هفته قرار گرفت. این بازی یکی از دو نسخه‌ی اصلی از سری بود که در جایگاه اول قرار نگرفت.

دومین بازی از این سری که دو سال بعد در می ۲۰۰۷ منتشر شد، به جایگاه اول دست پیدا کرد. این مجموعه در مارس ۲۰۱۰ بار دیگر با گاد آو وار ۳ روی پلی‌استیشن ۳ به صدر جدول دست یافت. چهارمین نسخه‌ی اصلی سری یعنی God of War Ascension، سه سال بعد وارد بازار شد، اما ریبوت توم ریدر از کریستال داینامیکس برای کسب جایگاه اول رقابت کند.

بازی God of War Ragnarok

با این حال این سری با نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ روی پلی‌استیشن ۴ پیشرفت کرد. در آن زمان بازی از نظر فروش در هفته‌ی اول عرضه و همچنین فروش کلی در سری، به بهترین نسخه از سری تبدیل شد. در سال ۲۰۱۸، God of War بر اساس واحدها و درآمد در فرمت های سونی در رتبه پنجم قرار گرفت. تنها بازی‌های پلی‌استیشن ۴ در آن سال که بهتر از گاد آو وار عمل کردند، فیفا ۱۹، رد دد ریدمپشن ۲، کال آو دیوتی: بلک آپس ۴ و اسپایدرمن بودند.

اکنون در زمان عرضه‌ی گاد آو وار رگناروک هستیم و تنها بر اساس آمار منتشر شده از فروش فیزیکی در هفته‌ی اول انتشار، این بازی به رکورد جدیدی در این مجموعه دست پیدا کرده است. گاد آو وار رگناروک به عنوان اولین بازی بین نسلی این مجموعه، مطابق انتظار در جایگاه اول ده بازی برتر قرار گرفت و جالب است بدانید که فروش فیزیکی روز اول عرضه‌ی آن بیشتر از فروش هفتگی دیگر بازی‌های سری بوده است. همچنین طبق آمار منتشر شده از فروش کنسول‌ها، ۵۵ درصد از فروش پلی‌استیشن در هفته‌ای که گذشته مربوط به باندل گاد آو وار رگناروک این کنسول می‌شود. در ادامه می‌توانید جایگاه تمامی بازی‌های سری گاد آو وار را در هفته‌ی اول انتشار خود در جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا مشاهده کنید.

سال عرضه نام بازی پلتفرم جایگاه
۲۰۰۵ God of War پلی‌استیشن ۲ ۵
۲۰۰۷ God of War 2 پلی‌استیشن ۲ ۱
۲۰۰۸ God of War: Chain of Olympus پلی‌استیشن پرتابل ۲۹
۲۰۱۰ God of War 3 پلی‌استیشن ۳ ۱
۲۰۱۰ God of War Collection پلی‌استیشن ۳ ۱۰
۲۰۱۰ God of War Trilogy پلی‌استیشن ۳ ۱۰۰
۲۰۱۰ God of War: Ghost of Sparta پلی‌استیشن پرتابل ۷۳
۲۰۱۱ God of War Collection: Volume II پلی‌استیشن ۳ ۳۵
۲۰۱۳ God of War: Ascension پلی‌استیشن ۳ ۲
۲۰۱۴ God of War Collection پلی‌استیشن ویتا ۴۱
۲۰۱۵ God of War 3: Remastered پلی‌استیشن ۴ ۹
۲۰۱۸ God of War پلی‌استیشن ۴ ۱
۲۰۲۲ God of War: Ragnarok پلی‌استیشن ۴ و ۵ ۱

بازی گاد آو وار رگناروک هم اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس است.

منبع: gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته گاد آو وار رگناروک به بزرگترین بازی سری از نظر فروش در هفته‌ی اول تبدیل شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala