این بازی بالاخره پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد و قرار است که به فصل جدید و آخر از ماجراجویی کریتوس و پسرش آترئوس در دنیای نورث بپردازد. دنیایی که در شرف اتفاقی هولناک به نام رگناروک است. گاد آو وار رگناروگ با تحسین منتقدان مواجه شد و هم اکنون با متای ۹۴ در متاکریتیک روی پلی‌استیشن ۵ می‌درخشد. با این حال این بدان معنا نیست که بازی بی نقص است زیرا مشکلات ریزی وجود دارند که نیازمند بررسی از سوی استودیوی سازنده هستند.

تعداد بی‌شماری از اصلاحات و تغییرات مختلف در پچ روز اول بازی وجود دارد که از رابط کاربری گرفته تا مبارزات بازی را دستخوش تغییر می‌دهد. البته برخی از تغییرات که از سوی توسعه‌دهنده شرح داده شده است، شامل نام‌های برخی مراحل، موجودات و توانایی‌ها می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید تا حد امکان از اسپویل‌های احتمالی اجتناب کنید و بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای به سمت بازی بروید، توصیه می‌‌شود که چندان به جزئیات منتشر شده توجه نکنید. در هر صورت سانتا مونیکا همه‌ی بازیکنان را تشویق کرده که این پچ را قبل از اجرای بازی دانلود کنند.

رگناروک

از نظر تغییرات ذکر شده، موارد متعددی از پخش نشدن دیالوگ‌های مختلف از سوی مغازه‌داران یا حتی تکرار بیش از حد آن‌ها رفع شده است. از طرفی در موقعیت‌هایی که دیالوگ‌های مربوط به داستان‌ها به اشتباه قطع شده یا دیالوگ‌ها با اولویت اشتباه نمایش داده می‌شوند نیز باید اصلاح شوند. همچنین پخش نشدن بخش‌های سینماتیک در طول ماموریت‌های خاص برطرف شده است. در برخی موارد در صورت اجرای بازی از آخرین چک‌پوینت در طول یک بخش سینمایی، زیرنویس‌ها و دیالوگ‌ها پخش نمی‌شدند که این مورد نیز برطرف شده است.

البته مشکلاتی در رابطه با کاهش موقت نرخ‌ فریم وجود داشته که برطرف شده‌اند. مشکلات ریزی نظیر عدم بارگذاری صحیح دشمنان، عدم نمایش صحیح فونت‌‌ها در رابط کاربری بازی، عدم نمایش باس‌ها در مبارزه، پرت شدن دشمنان به بیرون از جهان بازی و غیره رفع شده‌اند. در همین حال برای کسانی که روی پلی‌استیشن ۵ بازی را تجربه می‌کنند، بهبودهایی برای قابلیت بازخورد لمسی اعمال شده است. در نهایت نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی نیز بهبودهایی شده که مربوط به بارگذاری آرام دنیای بازی و کرش کردن در حین لود فایل‌های ذخیره می‌شود. البته این مشکلات چندان جدی نبوده‌اند.

بازی گاد آو وار رگناروک روی پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس است. شما می‌توانید جزئیات بیشتر این به‌روزرسانی را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سونی سانتا مونیکا: گاد آو وار رگناروک را حتما پیش از بازی آپدیت کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala