نینتندو از سال ۲۰۱۷ تا الان بیش از ۱۱۴ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ فروخته است. نکته جالب اینجاست که ۳.۲۵ میلیون از این دستگاه تنها در ۳ ماهه اخیر به دست طرفداران رسیده است. پس اینطور که به نظر می‌رسد فروش کنسول‌های نینتندو همچنان با قدرت سابق جریان دارد. از طرفی این شرکت از لحاظ نرم افزاری هم بسیار خوب عمل کرده است. نینتندو در سه ماه اخیر نزدیک به ۶۴ میلیون بازی فروخته و به طور کلی نزدیک به ۹۱۷ میلیون نسخه بازی برای کنسول نینتندو سوییچ به فروش رسیده است!

از لحاظ بازی‌ها اسپلاتون ۳ (Splatoon 3) نزدیک به ۸ میلیون نسخه در این مدت فروش داشته است. همینطور اینکه زنوبلید کرانیکلز ۳ (Xenoblade Chronicles 3) نیز موفقیت نسبتاً خوبی داشته و ۱.۷ میلیون نسخه فروش داشته است. چیزی که باعث شد نینتندو در سه ماه اخیر اینقدر بازی بفروشد عنوان جدید پوکمون لجندز (Pokemon Legends) بود. این بازی از زمان عرضه نزدیک به ۱۴ میلیون نسخه فروش داشته که به نوبه خود بسیار خوب است.

سوییچ اولد

مدل جدید سوییچ با صفحه‌ی نمایش اولد که ضمن کیفیت بالاتر صفحه، باتری بهتری هم دارد،‌ بسیاری از خریداران مدل قبلی را هم به سمت آن سوق داده است.

در انتهای این ماه نینتندو قصد دارد تا یک عنوان دیگر از مجموعه پوکمون به نام Pokemon Scarlet and Violet عرضه کند. این بازی قطعاً با استقبال خوبی مواجه خواهد شد و نشان خواهد داد که نینتندو همچنان یکه تاز کنسول‌های دستی است.

نکته جالب اینجاست که عرضه دستگاه استیم دک (Steam Deck) هم نتوانست جلوی موفقیت نینتندو را بگیرد. در اصل طرفداران نینتندو این دستگاه را برای عناوین خاص و انحصاری این شرکت خریداری کرده و به همین دلیل فروش آن تا عرضه کنسول بعدی از همین شرکت متوقف نخواهد شد. استیم دک با وجود اینکه یک دستگاه خوب است، با توجه به پیچیدگی‌ای که داشته افراد زیادی حاضر نیستند آن را خریداری کنند.

در حال حاضر نینتندو سوییچ بهترین کنسول بازی دستی‌ای است که شما می‌توانید خریداری کنید. درست است که این دستگاه دارای بهترین سخت افزار یا صفحه نمایش موجود نیست ولی عناوین موجود برای آن شما را ترغیب خواهند کرد. شاید شما نتوانید با سوییچ خود آخرین ندای وظیفه (Call of Duty) را تجربه کنید اما عناوین دیگری مثل ماریو قطعاً ارزش خریداری این دستگاه را به شما اثبات می‌کنند.

منبع: Destructoid.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۱۱۴ میلیون دستگاه عبور کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala