این دسته‌ی بی‌سیم در کنار کنسول نسل فعلی سونی، از رایانه‌های شخصی نیز پشتیبانی می‌کند. این دسته هم اکنون با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار برای پیش‌خرید در دسترس است. در واقع به نظر می‌رسد که دسته‌ی ریزر ۵۰ دلار گران‌تر از دوال‌سنس ادج سونی است که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شود. جالب است بدانید که Wolverine V2 Pro از ظاهری مشابه دسته‌های ایکس‌باکس استفاده می‌کند که می‌تواند برای برخی از بازیکنان جذاب باشد.

علاوه‌بر این، پیشنهاد ریزر در کنار دسته شامل شش دکمه‌ی قابل تغییر، از جمله چهار پدال پشتی و دو دکمه‌ی نزدیک به دکمه‌های بالایی دسته است. دو همچنین دو کاور نیز برای آنالوگ‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به راحتی و به صورت مغناطیسی تعویض کرد. یکی از این‌ کاورها شکلی محدب و کوتاه دارد، در حالی که دیگری بلند و مقعر است.

بازی Wolverine V2 Pro

کاربران برای استفاده از این دسته باید آن را از طریق بلوتوث به یک دستگاه iOS یا اندروید متصل کنند و برنامه‌ی Razer Controller را برای تغییر عملکرد دکمه و Mapping استفاده کنند. این در حالی است که حساسیت آنالوگ‌ها را نیز می‌توان سفارشی کرد. همچنین پروفایل‌های قابل ذخیره‌ی مختلفی برای انواع مختلف بازی‌ها از ورزشی و مبارزه‌ای گرفته تا تیراندازی وجود دارد. این دسته از طریق یک دانگل USB-A به پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر متصل می‌‌شود که امکان اتصال بی‌سیم فوق سریع ۲.۴ گیگاهرتزی را فراهم می‌کند.

با این حال یکی از ویژگی‌هایی که متاسفانه در آن وجود ندارد، ویژگی لرزش است، یعنی چیزی که دوال سنس از طریق بازخورد لمسی خود تأکید زیادی روی آن دارد. وبسایت ریزر در این باره می‌گوید:

Razer Wolverine V2 Pro یک دسته با تمرکز بر بازی به صورت رقابتی و حرفه‌ای است. لرزش قابلیتی نیست که معمولا در بازی‌های رقابتی مورد استفاده قرار گیرد، زیرا می‌تواند بر دقت شما تأثیری منفی بگذارد.

دسته‌ی جدید ریزر

گفتنی است که Razer Wolverine V2 Pro یک دسته دارای مجوز رسمی است و دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است. همچنین دارای نوعی فناوری است که شرکت سازنده آن را HyperTrigger می‌نامد که برای عملکرد بهتر در بازی‌های مسابقه‌ای و تیراندازی بسیار مفید است و اندازه‌ی فشاری که نیاز دارید تا روی ماشه‌ها جهت عملکرد اعمال کنید را تنظیم می‌کند. ریزر همچنین از آنجایی که از سیستم نورپردازی Chroma RGB خود استفاده می‌کند، گزینه‌های نورپردازی زیادی در دسته دارد.

Razer Wolverine V2 Pro برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در رنگ سفید و در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) سال جاری عرضه می‌شود و برای پیش‌خرید با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس است.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ریزر از دسته‌ی اختصاصی خود برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala