این بازی که از نوعی ترس لاوکرفتی بهره می‌برد، توسط کمپانی Ysbryd Games عرضه خواهد شد. البته گفتنی است که بازی از فوریه‌ی ۲۰۲۰ تاکنون به صورت دسترسی زودهنگام روی رایانه‌های شخصی قابل تجربه بوده است. این بازی روگ‌لایت، بازیکنان را با بررسی یک سری اتفاقات وحشتناک و غیرعادی که در شهر شایوکاوا (Shiokawa) در کشور ژاپن رخ می‌دهد و زنده ماندن از نبردهای نوبتی و چالش‌ها در برابر دسیسه‌های خدایان قدیمی به چالش می‌کشد. استودیوی سازنده درباره با علت قرار گرفتن بازی در حالت دسترسی زودهنگام بیان کرده است که ایجاد تعادل بین دشواری‌ها، مبارزات و آیتم‌های مختلف و قابلیت شخصیت‌ها بسیار کار ظریفی است و به همین دلیل بازخورد بازیکنان می‌تواند در این راستا کمک‌کننده باشد.

در ابتدا سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۰ به عنوان زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی برنامه‌ریزی شده بود. همچنین در رابطه با تفاوت نسخه‌ی زودهنگام با نسخه‌ی کامل بازی در رمز و رازهای آن است. نسخه‌ی اولیه ۱۲ رمز و راز با ۲۰۰ رویداد و ۵ شخصیت اصلی را در طول بازی ارائه می‌کند. این در حالی است که نسخه‌ی نهایی حداقل شامل ۲۰ رمز و راز در کنار شخصیت‌ها، آیتم‌ها و رویدادهای جدید خواهد بود.

WORLD OF HORROR

در خلاصه داستان بازی آمده است که خدایان قدیمی دوباره بیدار شده و راه خود را به دنیایی باز کرده‌اند که به سمت جنون در حرکت است. در بیمارستان‌ها، کلاس‌ها، آپارتمان‌های آرام و جنگل‌های تاریک، ظواهر عجیب و پدیده‌های غیرقابل توضیحی، سلامت عقل ساکنان شایوکاوا را آزمایش می‌کنند. پایان جهان نزدیک است و تنها راه حل، مقابله با وحشت حاکم بر آخرالزمان است.

گیم‌پلی این بازی دارای نبردهای نوبتی است که در آن بازیکن، باید در برابر موجودات متخاصمی که بسیاری از آن‌ها بر اساس موجوداتی از آثار لاوکرفت و جونجی ایتو هستند. این اثر همچنین در خود دارای عناصر ماجراجویی، روگ‌لایت و حل پازل است.

بازی World of Horror در تابستان ۲۰۲۳ میلادی برای پلی‌استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ انتشار بازی نقش‌آفرینی ترسناک World of Horror مشخص شد؛ تریلر جدید آن را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala