بازی دث استرندینگ ابتدا در ۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و سپس در ۱۴ ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۰ برای استیم و اپیک گیمز استور منتشر شد. نسخه‌ی کامل‌تر آن که دارای محتوای بیشتری هم است، در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ تحت عنوان Death Stranding Director’s Cut برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد و در ۳۰ مارس سال ۲۰۲۲ از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت.

Death Stranding 10 million

بیانیه‌ی کامل منتشرشده توسط استودیو کوجیما پروداکشنز به شرح زیر است:

تا ۸ نوامبر ۲۰۲۲، بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در سراسر پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی به جهان بازی دث استرندینگ قدم گذاشته‌اند و به دیگر بازیکنان متصل شده‌اند. این دستاورد در سالگرد سه‌سالگی بازی دث استرندینگ محقق شده است.

نسخه اصلی بازی Death Stranding، در تاریخ هشتم نوامبر ۲۰۱۹ توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی برای پلی‌استیشن ۴ و در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۰ توسط ۵۰۵ گیمز برای کامپیوتر منتشر شد. نسخه‌ی Director’s Cut در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه شد. بهبود تجربه‌ی دث استرندینگ با ارائه اکشن بیشتر، مناطق گسترش‌یافته، خط داستانی گسترده از طریق مأموریت‌های جدید و یک سیستم اجتماعی منحصربه‌فرد که بازیکنان را قادر می‌سازد تا از طریق اقدامات درون بازی از جمله اهدای منابع ارزشمند برای بازسازی سازه‌ها با یکدیگر در سراسر جهان در ارتباط باشند، همگی از ویژگی‌های این نسخه‌ی بهبودیافته بودند. این نسخه هم‌اکنون روی پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس است.

نکته‌ی قابل‌توجه این است که هر دو بازی دث استرندینگ و نسخه‌ی ویژه‌ی آن یعنی دث استرندینگ: برداشت کارگردان از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس هم در دسترس دارندگان پلی‌استیشن قرار داده شده است. نسخه‌ی عادی دث استرندینگ برای گیم‌پس کامپیوتر هم منتشر شده است.

اگرچه به‌صورت رسمی خبری اعلام نشده است اما شایعه‌ها و زمزمه‌های فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد استودیو کوجیما پروداکشنز در حال توسعه‌ی بازی دث استرندینگ ۲ است. بازیگر شخصیت اصلی این بازی یعنی نورمن ریدس هم در یکی از مصاحبه‌های قبلی خود به کار روی بازی دیگری از دث استرندینگ اشاره کرده بود. به هر حال، اگر قرار باشد خبری در رابطه با دنباله‌ی این اثر منتشر شود، احتمالاً نباید زمان زیادی را برای شنیدن آن صبر کنیم.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تعداد بازیکنان دث استرندینگ به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala