سه نسخه فرعی جدید از سری Persona معرفی شد + تریلر

شرکت Atlus امروز از 3 عنوان فرعی جدید برای سری Persona رونمایی کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon، مشابه به عنوان Persona 4 Dancing All Night که در سال 2015 عرضه شده بود، دو عنوان جدید دیگر، شخصیت‌های محبوب عناوین Persona 5 و Persona 3 را به چالشی جدید از جنس رقص دعوت می‌کند. این دو عنوان با نام‌های Persona 5: Dancing Star Night و Persona 3: Dancing Moon Night در سبک ریتم توسعه داده شده‌اند و برای کنسول‌های Playstation 4 و Playstation Vita در منطقه‌ی ژاپن عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که هر دو عنوان توسط توسعه‌دهندگان ارشد عنوان Persona 4: Dancing All Night در حال تدارک هستند. اطلاعات زیادی از این دو عنوان در دسترس نمی‌باشد، اما 2 تریلر معرفی برای این عناوین عرضه شده است که شامل شخصیت‌های اصلی از جمله: Junpei، Yukari و Aigis از Persona 3 و Joker، Ryuji، Ann و Makoto از عنوان Persona 5 می‌شوند. همینطور هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی از این دو عنوان در دسترس نمی‌باشد و در حال حاضر هر دو برای عرضه در بهار 2018 در نظر گرفته شده‌اند.

در زیر می‌توانید این دو تریلر جذاب را مشاهده یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

همینطور شرکت Atlus از وجود عنوان فرعی دیگری نیز خبر داده است. این عنوان Persona Q2 نام داشته و برای کنسول Nintendo 3DS عرضه خواهد شد. این شرکت اطلاعات زیادی را در مورد این عنوان منتشر نکرده است اما اشاراتی در وبسایت بازی وجود دارند که بازی براساس Persona 5 و شخصیت‌های آن خواهد بود.

نسخه‌ی قبلی در مینی‌سری Persona Q، عنوان Perosna Q: Shadow of the Labyrinth نام داشت که شخصیت‌هایی از عناوین Persona 3 و Persona 4 را شامل می‌شد و در سال 2014 برای 3DS عرضه شده بود.

نظر شما چیست؟ کدامیک از این عناوین نظر شما را جلب کرده‌اند؟

منبع متن: pardisgame