در واقع به نظر می‌رسد که این انحصاری پلی‌استیشن در هفته‌ی اول فروش، عملکرد بهتری نسبت به کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲، الدن رینگ و  Pokémon Legends: Arceus داشته است. البته همانطور که ذکر شد، این آمار طبق فروش نسخه‌ی دیسکی یا فیزیکی بازی است و از آنجایی که نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی فروش دیجیتالی قابل توجهی داشت، این امکان وجود دارد که گاد آو وار رگناروک از نظر فروش کلی در جایگاه دوم قرار نداشته باشد. در هر صورت فروش رگناروک فوق‌العاده بوده است. ۸۲ درصد از فروش کل بازی در هفته‌ی اول روی پلی‌استیشن ۵ و ۱۸ درصد باقیمانده روی پلی‌استیشن ۴ بوده است.

از طرفی همانطور که اخیرا توسط شرکت GfK اعلام شده، این نسخه در روز اول عرضه‌ی خود فروشی بیشتر از هر بازی قبلی در این سری در هفته‌ی اول داشته است. طبق آمار، این بازی در هفته‌ی اول ۵۱ درصد بیشتر از بازی قبلی یعنی گاد آو وار ۲۰۱۸ فروش داشته است. جالب است بدانید که تنها در طول یک هفته، این بازی در حال حاضر به سومین نسخه‌ی پرفروش مجموعه‌ی گاد آو وار تبدیل شده است.

گاد آو وار رگناروک

۱۲ درصد از فروش گاد آو وار رگناروک از باندل پلی‌استیشن ۵ آن است. طبق گزارش‌ها این باندل ۶۰ درصد از کل کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ فروخته شده در طول هفته را شامل می‌شود و از این نظر بهترین هفته در طول سال برای این کنسول محسوب می‌شود. در این میان با قرارگیری گاد آو وار رگناروک در صدر، سلطنت نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی بر صدر جدول پس از گذشت دو هفته به پایان می‌رسد. بازی جدید اکتیویژن بلیزارد پس از افت ۳۹ درصدی در فروش هفته‌ای که گذشت، به جایگاه دوم دست پیدا کرده است.

یکی از بازی‌های جدید این ماه یعنی Sonic Frontiers نیز در رتبه‌ی ۴ است. این بازی جدید کمپانی سگا در هفته‌ی اول انتشار خود، ۵ درصد بیشتر از Sonic Forces که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، فروش داشت. البته با احتساب فروش دیجیتالی این میزان احتمالا افزایش خواهد یافت. ۴۰ درصد از فروش بازی‌ روی پلی‌استیشن ۵، ۳۴ درصد روی نینتندو سوییچ، ۱۴ درصد روی ایکس‌باکس و ۱۲ درصد روی پلی‌استیشن ۴ بوده است.

Sonic Frontiers

همچنین بازی Football Manager 2023 رتبه‌ی ۱۱ را به خود اختصاص داد و فروش هفته‌ی اول عرضه‌ی آن نسبت به نسخه‌ی سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش یافته است. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Stray نیز بالاخره به صورت فیزیکی در دسترس قرار گرفت و باعث شد که بازی در جایگاه ۲۳ قرار گیرد. از طرفی بازی‌های Tactics Ogre: Reborn و Cobrai Kai 2: Dojo’s Rising به ترتیب در رتبه‌‌های ۲۴ و ۲۸ قرار گرفتند.

در نهای گفتنی است که افزایش فروش پلی‌استیشن ۵، به دیگر بازی‌های انحصاری این کنسول نیز کمک زیادی کرد. هورایزن فوربیدن وست پس از افزایش فروش ۱۴۱ درصدی در هفته‌ای که گذشت، به جایگاه هفتم دست پیدا کرد. از طرفی در این هفته شاهد افزایش فروش بازی‌هایی از نینتندو سوییچ نظیر ماریو کارت ۸ دلوکس، ماینکرفت، Splatoon 3، نینتندو سوییچ اسپورتس و Animal Crossing: New Horizons بودیم.

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر را در هفته‌ی منتهی به ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۱ آبان ۱۴۰۱) مشاهده کنید.

بازی جایگاه فعلی جایگاه قبلی
God of War Ragnarok ۱
Call of Duty: Modern Warfare 2 ۲ ۱
FIFA 23 ۳ ۲
Sonic Frontiers ۴
Mario Kart 8 Deluxe ۵ ۳
Nintendo Switch Sports ۶ ۴
Horizon Forbidden West ۷ ۱۲
Splatoon 3 ۸ ۵
Animal Crossing: New Horizons ۹ ۷
Minecraft (Switch) ۱۰ ۸

منبع: gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته فروش هفته‌ی اول گاد آو وار رگناروک رکوردشکنی کرد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala