تمرکز یامائوچی و تیمش در پولی‌فون بر روی Gran Turismo Sport و پس از آن بسته الحاقی این بازی است و فعلا خبری از هفتمین عنوان Gran Turismo نخواهد بود. پس از عرضه Gran Turismo 6 در سال ۲۰۱۳، پولی‌فون دیجیتال به مدت زیادی مشغول کار بر روی عنوان Gran Turismo Sport بوده است. از […]

پولی‌فونی دیجیتال برنامه‌ای برای Gran Turismo 7 ندارد

تمرکز یامائوچی و تیمش در پولی‌فون بر روی Gran Turismo Sport و پس از آن بسته الحاقی این بازی است و فعلا خبری از هفتمین عنوان Gran Turismo نخواهد بود.

پس از عرضه Gran Turismo 6 در سال ۲۰۱۳، پولی‌فون دیجیتال به مدت زیادی مشغول کار بر روی عنوان Gran Turismo Sport بوده است. از نام این عنوان به نظر می‌رسد که Gran Turismo Sport با سری اوریجینال Gran Turismo کمی فاصله داشته باشد. مدیرعامل اجرایی پولی‌فونی، کازونوری یامائوچی، اعلام کرده است که Gran Turismo Sport، شروع یک عصر جدید است.

با گسترش علاقه مردم به رانندگی حرفه‌ای و امکان دریافت گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، اهمیت این رشته در دنیای امروزی بیش از پیش به چشم می‌آید. همین موضوع باعث شده تا برخی از بازیکنان در سراسر دنیا به این نوع بازی‌های مسابقه‌ای روی بیاورند. این که آینده این سری محبوب به کدام جهت پیش می‌رود، موضوعی است که یامائوچی به آن پرداخته است:

Gran Turismo 7 فعلا جایی در برنامه‌های ما ندارد. تمام تیم ما بر روی Gran Turismo Sport تمرکز کرده است و پس از آن بر روی بسته الحاقی این بازی تمرکز خواهیم کرد.

طبق گفته‌هلی یامائوچی، پولی‌فونی دیجیتال قصد دارد Gran Turismo Sport را به بهترین نحو ممکن در اختیار طرفداران این سری قرار دهد و پس از آن بر روی بسته الحاقی تمرکز کند.

Gran Turismo Sport در تاریخ ۱۷ اکتبر برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو عرضه می‌شود.

 

منبع متن: gamefa