امروز استودیو The Coalition و کمپانی مایکروسافت از اولین جزئیات آپدیت مربوط به ماه آگوست بازی Gears of War 4 رونمایی کردند.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اولین نکته‌ای که باید در مورد این آپدیت بدانیم، وجود دو نقشه جدید است. این دو نقشه با نام‌های Forge Blitz و Canal است. اگر به یاد داشته باشید Canal یکی از نقشه‌های قدیمی اما محبوب سری بازی Gears Of War محسوب می‌شود.

لازم به‌ذکر بوده که در حال حاضر هر دو نقشه برای دارندگان سیزن پَس در دسترس است و از سایر مزایای آن می‌توان به XP دو برابر و 20درصد Credit اضافه اشاره داشت. بازیکنانی که نیز فاقد سیزن پس هستند از 17 مرداد 96 قادر به دریافت این محتویات جدید هستند.

شایان به‌ذکر بوده که علاوه بر دو نقشه نام برده شده، بازیکنان مالک یک اِسکین جدید به نام Classic Commando Dom خواهند شد که در دسترس تمامی دارندگان Gears Of War 4 قرار خواهد گرفت.

آخرین نکته آپدیت ماه آگوست مربوط به دو رویداد جدید است که اولین رویداد برای حالت Horde در 27 مرداد و دومین رویداد که One Shot-One Kill خطاب می‌شود یک هفته بعد برگزار خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این دو رویداد در دسترس نیست اما سازندگان قول داده‌اند که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص در اختیار کاربران قرار دهند.

به‌تازگی تریلری نیز از این آپدیت منتشر شده که نشان دهنده دو نقشه نام برده شده است.

 

دانلود باکیفیت SD | دانلود باکیفیت HD

منبع متن: pardisgame