در واقع به عنوان بخشی از ویدیوی اخیری که به مناسبت بیستمین سالگرد این سری مخفی‌کاری محبوب منتشر شده، یوبی‌سافت مجموعه‌ای از تصاویر را به اشتراک گذاشته که صحنه‌ها و مکان‌های مختلفی از بازی را به نمایش می‌گذارند. در همین حال، توسعه‌دهندگان این نسخه‌ی بازسازی شده نیز اطلاعات مختصری را در مورد روند توسعه‌ی آن ارائه کرده‌اند. کارگردان خلاقیت بازی، کریس اوتی (Chris Auty)، می‌گوید:

این فقط یک ریمستر ساده نیست و بازی از پایه در حال ساخت است. با این حال ما در مراحل اولیه‌ی تولید و آزمایش و خطا هستیم. ما نمی‌خواهیم در ساخت بازی عجله به خرج دهیم و قصد داریم مطمئن شویم که بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه می‌دهیم. در واقع همه چیز را به روش درست آن انجام داده و تجربه‌ای باکیفیت و فوق‌العاده ایجاد خواهیم کرد. ما برای مدتی در سکوت به سر خواهیم برد تا بتوانیم روی ساخت بهترین بازی ممکن تمرکز کنیم.

تصویری از بازسازی اسپلینتر سل

در این میان زاویان پورتر (Zavian Porter)، دستیار کارگردان طراحی مراحل بازی، گفت:

هدف ما این است که یک بازسازی سطح بالا توسعه دهیم و کیفیت را تا حد امکان بالا ببریم. این باید به ما کمک کند تا سنگ بنای خوبی برای این سری در آینده ایجاد کنیم.

گفتنی است که نخستین نسخه از سری اسپلینتر سل که اولین بار در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک اثر انحصاری ایکس‎‌باکس منتشر شد، با موتوری در حال ساخت است که برای ساخت Avatar: Frontiers of Pandora و بازی آینده‌ی جنگ ستارگان کمپانی سازنده استفاده می‌شود. این بازسازی همچنین شامل یک داستان بازنویسی شده است که برای جذب نسل جدیدی از بازیکنان و انطباق با دنیای مدرن طراحی شده است. همچنین همزمان با بیستمین سالگرد سری، یوبی‌سافت اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند نسخه‌ی سال ۲۰۰۲ را تا ۳۰ نوامبر (۹ اذر) از فروشگاه این شرکت به صورت رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تصاویر جدیدی از بازسازی اسپلینتر سل منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala