حال به نظر می‌رسد که در پشت صحنه تحولات جالبی رخ داده است. کمپانی Embracer Group به تازگی اعلام کرده است که Volition که در حال حاضر زیر نظر دیپ سیلور فعالیت می‌کند، در آینده تحت نظر کمپانی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) فعالیت خواهد کرد. در واقع این کار کار برای اطمینان از موفقیت آینده‌ی استودیوی ذکر شده انجام می‌شود. جالب اینجاست که Embracer Group بیان کرده که انتقال‌های مشابهی ممکن است در آینده اتفاق بیفتد.

نسخه‌ی جدید saints row

کمپانی Embracer Group در مورد این انتقال بیان کرده است:

واکنش‌ها نسبت به Saints Row انتظارات کامل ما را برآورده نکرد و طرفداران را تا حدی دو قطبی کرد. هرچند استودیوی توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی Volition، سخت در تلاش است تا تجربه‌ی بازیکنان را به طور کلی بهبود بخشد. با این حال از نظر مالی، Saints Row مطابق با انتظارات مدیریت عمل کرده است.

در آینده، Volition تبدیل به بخشی از گیرباکس می‌شود که همه‌ی ابزارها، از جمله یک تیم مدیریت با تجربه را در ایالات متحده برای ایجاد موفقیت‌های آینده‌ی Volition دارد. این اولین انتقال داخلی است که در آن یک استودیوی بزرگ را بین گروه‌های مختلف انتقال می‌دهیم، اما لزوما آخرین مورد نیست.

Saints Row

توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که Volition در حال تعطیل شدن است یا کارکنان آن توسط گیرباکس جذب می‌شوند. گیرباکس صرفا یکی از چندین ناشر بازی است که متعلق به کمپانی Embracer Group محسوب می‌شود. این کمپانی در چند سال گذشته درگیر خریدهای مختلفی بوده است و اخیرا تمام استودیوهای غربی اسکوئر انیکس از جمله کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و غیره را از آن خود کرده است.

بازی Saints Row روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. گفتنی است که تیم سازنده به تازگی یک به‌روزرسانی برای بازی منتشر کرده که بیش از ۲۰۰ مشکل بازی را برطرف کرده است.

منبع: Rock Paper Shotgun

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته استودیوی سازنده‌ی Saints Row در پی شکست بازی زیرمجموعه‌ی گیرباکس می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala