دو شخصیت دیگر هم برای سیزن پس ۲ دوم بازی در نظر گرفته شده‌اند که گفته‌شده آن‌ها در کنار دو مکان جدید برای مبارزه در سال ۲۰۲۳ به بازی گیلتی گیر: استرایو اضافه خواهند شد. در پایین به توصیفی از شخصیت‌ Sin Kiske و ویژگی‌های او بر اساس توضیحات گفته‌شده در سایت رسمی بازی خواهیم پرداخت.

او طعمه‌هایش را با پرچمی که در دست داشت شکار می‌کرد.

پسر وحشی همیشه درحال‌رشد.

او فرزند Ky Kiske (پادشاه متحدین ایلیریا) و Dizzy (یک نیمه‌ گِیر) است. او در واقع بخشی از خونِ گِیر (Gear) را دارد. Ky او را در کودکی به Sol سپرد تا از توجه ناخواسته به دلیل سرعت باورنکردنی رشدش که ناشی از خون و نژاد گِیر او بود، جلوگیری کند.

Sol در شیوه‌های آموزشی خود به Sin کمی بیش از حد به بقا و مبارزه تکیه کرد و خودش هم به این آگاه بود و همین امر باعث شد تا Sin اگرچه اکنون قوی باشد اما شیطنت‌هایی را هم داشته باشد و تا حدودی در بخش تحصیلی کمبودهایی را تجربه کند.

برخلاف ظاهرش، او در حال حاضر حتی ده سال هم ندارد و از نظر ذهنی هنوز نابالغ است. او خوش‌بین است درباره‌ی چیزهای مختلف چندان عمیق فکر نمی‌کند. او را می‌توان در بدترین حالت ناآگاه و در بهترین حالت بی‌گناه خطاب کرد. با این حال، ساده‌اندیشی او می‌تواند در مواقعی منجر به موفقیت در مدیریت موقعیت‌های دشوار شود.

قبل از این هم آرک سیستم ورکس از شخصیت Bridget به‌عنوان اولین شخصیت سیزن پس دوم بازی رونمایی کرد و حالا با معرفی Sin Kiske از هویت دومین شخصیت این سیزن پس هم آگاه شدیم. اکنون مشتاقیم تا در آینده درباره‌ی دیگر شخصیت‌هایی که قرار است به گیلتی گیر: استرایو اضافه شوند، اطلاعاتی کسب کنیم.

در حال حاضر، بازی گیلی گیر: استرایو برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) در دسترس است. نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و ایکس‌باکس وان قرار است در بهار سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته شخصیت Sin Kiske به بازی گیلتی گیر استرایو اضافه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala