در مقایسه با دیگر بازی‌های بتل رویال، طبق گفته‌ی استودیوی ریسپاون (Respawn)، بازی رایگان ایپکس لجندز در عرض هفت روز به ۲۵ میلیون بازیکن دست پیدا کرد. یکی از عواملی که به طور بالقوه در شروع موفقیت آمیز وارزون ۲ نقش دارد، بدون شک تصمیم اکتیویژن برای غیرفعال کردن موقت نسخه‌ی قبل به مدت ۱۲ روز بوده است.

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، کال آو دیوتی: وارزون ۲.۰ به عنوان بازی بتل رویال جدید استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و ریون سافتور (Raven Software)، تنها پس از گذشت ۵ روز از عرضه به بیش از ۲۵ میلیون بازیکن دست پیدا کرده است.

وارزون 2.0

در بیانیه‌ی اکتیویژن در این باره آمده است:

زمانی که اکوسیستم وارزون ۲ کاملا پایدار شود و پس از یک وقفه‌ی کوچک در توسعه برای توسعه‌دهندگانی که در ایالات متحده روز شکرگذاری را جشن می‌گیرند، وارزون به طور مجدد و با عنوان Call of Duty: Warzone Caldera به عنوان یک تجربه‌ی جداگانه و مستقل عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که Warzone Caldera در ۲۸ نوامبر (۷ آذر) عرضه شود. در این میان طبق گزارش‌ها، مایکروسافت به سونی پیشنهاد داده است که در صورت تایید شدن خرید اکتیویژن بلیزارد، سری کال آو دیوتی برای یک دهه روی پلی‌استیشن باقی بماند. آینده‌ی این سری به عنوان یک محصول چند پلتفرمی بدون شک موضوع مهمی برای صنعت خواهد بود.

وارزون ۲.۰ در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ


خرید بازی‌های کنسول از دیجی‌کالا


نوشته تعداد بازیکنان وارزون ۲ در عرض ۵ روز از ۲۵ میلیون نفر عبور کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala