امروز سازنده عنوان Hitman از جزئیات محتویاتی که در ماه جاری برای این بازی منتشر خواهد شد، رونمایی کرده است.  در ماه ژوئن استودیو IO Interactive به طور رسمی از شرکت Square Enix جدا و تبدیل به استودیویی مستقل شد. خوش‌بختانه این استودیو امتیاز ساخت فرانچایز محبوب خود یعنی Hitman را حفظ کرده است. بعد […]

محتویات ماه آگوست برای بازی Hitman مشخص شد

امروز سازنده عنوان Hitman از جزئیات محتویاتی که در ماه جاری برای این بازی منتشر خواهد شد، رونمایی کرده است.  در ماه ژوئن استودیو IO Interactive به طور رسمی از شرکت Square Enix جدا و تبدیل به استودیویی مستقل شد. خوش‌بختانه این استودیو امتیاز ساخت فرانچایز محبوب خود یعنی Hitman را حفظ کرده است. بعد از انتشار بروزرسانی که باگ “توالت قاتل” را برطرف کرده بود، دیگر شاهد انتشار چیز زیادی برای این بازی نبوده‌ایم. امروز در وبلاگ این استودیو جزئیات محتویات انتشاری بعدی بازی مشخص شده است.

سازندگان بروزرسانی برای ماه جاری در نظر نگرفته‌اند، اما بیان کرده‌اند که بروزرسان‌های بیشتری برای بازی منتشر خواهد شد  و محتویاتی که در  روز ۱۱ ماه آگوست منتشر خواهد شد شامل ماموریت‌های برتر ساخته شده توسط بازیبازان و یک بسته‌ از چالش‌های جدید است. به گفته‌ی سازندگان محتویات ماه سپتامبر نیز به ماه جاری شباهت خواهد داشت و تمرکز آن‌ها بر روی این دو بخش قرار دارد.

  • ۱۰ ماموریت برتر ساخته شده توسط بازیبازان

هر ماه سازندگان ۱۰ ماموریت ساخته شده توسط بازیبازان که برای آن‌ها ارسال شده باشد و یا میان دیگر بازیبازان درباره‌ی آن بحث شده باشد را از لحاظ مکانی، تعداد هدف‌ها، داستان ساخته شده و دیگر عواملی که آن را جذاب نشان دهد بررسی می‌کنند و به عنوان Featured Contracts ماه معرفی خواهند کرد.

  • بسته‌ی چالش‌های جدید

این بسته ششمین بسته‌ی چالش منتشر شده می‌باشد و شامل ۵ چالش جدید با نام The Art of Revenge خواهد بود. مانند بسته‌های قبلی، سطح Mastery بازیباز با کامل کردن این چالش‌ها نسبت به چالش‌های معمولی بازی سریع‌تر بالا می‌رود. این چالش‌ها در قسمت Hokkaido بازی اعمال خواهند شد و با تمام کردن تمام آن‌ها بازیباز با یک آیتم ویژه پاداش داده می‌شود. از این آیتم هفته‌ی بعد رونمایی خواهد شد.

  • ماموریت برتر به انتخاب بازیبازان

این ماموریت‌ها مانند قسمت قبل ساخته شده توسط کاربران می‌باشد. اما تفاوت بزرگ آن است که ۱۰ ماموریت‌ این قسمت توسط یک بازیباز منتخب توسط استودیو IO Interactive انتخاب خواهد شد و سایر بازیبازان می‌توانند ماموریت‌های انتخاب شده از طرف او را تجربه کنند. اولین بازیباز تعیین شده برای این قسمت یک استریمر برزیلی در توییئچ می‌باشد که Mendietinha نام دارد.

عنوان Hitman در تاریخ ۱۱ مارچ ۲۰۱۶ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی، سیستم عامل مک و لینوکس عرضه شد. استودیو سازنده این عنوان یعنی IO Interactive اخیرا از شرکت Square Enix جدا شد و به صورت مستقل به فعالیت ادامه خواهد داد. شایان به ذکر است حق امتیاز بازی Hitman در دست این استودیو محفوظ است.

منبع متن: gamefa