اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان بازی گاد آو وار رگناروک، در جریان پادکست ویدئویی Spoilercast Kinda Funny Games که روز دوشنبه منتشر شد، از طرفداران خواست تا به تحقق این اتفاق کمک کنند.

البته، هنوز مشخص نیست که اظهارات او تا چه حد جدی بوده است و به احتمال زیاد حداقل بخش آخر آن کمی با چاشنی شوخی بوده اما به هر حال او در میان صحبت‌های خود اضافه کرد: «من توی دردسر زیادی افتادم، شما می‌توانید این کار را انجام دهید زیرا شما مخاطبان زیادی را در سراسر جهان دارید… من نمی‌دانم بعد از این تجربه چه کاری خواهم کرد اما اگر کسی مجوز توسعه‌ی کسلوانیا را به من بدهد، ما دوست داریم آن را بسازیم.»

همانند بسیاری از سری بازی‌های معروف و اصلی کونامی، سری بازی کسلوانیا هم چند سالی است که خبری از آن نبوده و آخرین قسمت آن تحت عنوان «کسلوانیا: اربابان سایه ۲» در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. این عنوان خود به یک توسعه‌دهنده خارجی در استودیو MercurySteam مستقر در اسپانیا برون‌سپاری شد و سایت VGC هم برای اولین‌بار سال گذشته گزارش داد که کونامی اکنون موضع خود را نسبت به صدور مجوز توسعه‌ی بازی‌های خود به استودیوهای خارجی را هموارتر کرده است و از این قضیه استقبال بیشتری می‌کند.

God of War Ragnarok

این گفته با خبر توسعه‌ی ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ توسط استودیو لهستانی «بلوبر تیم» (Bloober Team) همخوانی دارد. این خبر را هم سایت VGC در گزارش خود اعلام کرده بود. آن‌ها همچنین در گزارش خود در ماه اکتبر ادعا کردند که بعضی از منابع به آن‌ها گفته‌اند که بازنگری (ریبوت) جدیدی از سری بازی کسلوانیا در دست توسعه قرار دارد و به‌صورت داخلی توسعه‌ی آن در ژاپن و توسط کونامی انجام می‌شود.

از طرف دیگر، به دنبال عرضه‌ی بازی گاد آو وار رگناروک، ظاهراً استودیو سانتا مونیکا روی توسعه‌ی چند پروژه‌ی مختلف کار می‌کند. کارگردان معروف این استودیو یعنی کوری بارلاگ که وظیفه‌ی خلق بازی گاد آو وار ۲۰۱۸ را بر عهده داشت، در مصاحبه‌ای با LA Times در هفته‌ی گذشته بیان کرد که استودیوی سونی سانتا مونیکا در حال حاضر مشغول کار روی چیزهای مختلفی است اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

در حالی که سانتا مونیکا ممکن است روی پروژه‌هایی غیر از بازی گاد آو وار کار کند، اریک ویلیامز (کارگردان رگناروک) به LA Times گفت که خوشحال خواهد شد که فعالیت کاری خود را به‌صورت تمام‌وقت به این مجموعه اختصاص دهد. او گفت: «من به خاطر می‌آورم که فردی از یک شرکت دیگر با من صحبت می‌کرد و می‌‌خواست تلاش کند که من استودیو را ترک کرده و به فعالیت در جای دیگری مشغول شوم، آن‌ها به من گفتند که “آیا می‌خواهی همیشه به‌عنوان آن فرد توسعه‌دهنده‌ی گاد آو وار شناخته شوی؟” و من گفتم این سناریو بزرگ شما برای ترغیب من است؟ زیرا بله، من تقریباً حاضر هستم چنین کاری را انجام دهم.»

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ


خرید بازی‌های کنسول از دیجی‌کالا


نوشته کارگردان گاد آو وار رگناروک دوست دارد روی سری بازی کسلوانیا کار کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala