در تریلر آخری که از این بازی منتشر شده به همراه چندین پیش‌نمایش از گیم‌پلی بازی ندای وظیفه وارزون موبایل نشان می‌دهد که حالت‌های چندنفره کوچک شده‌اند. در تریلر اخیر حالت‌های Domination و Team Deathmatch نشان داده شده که همگی در بخش‌های کوچکی از نقشه اصلی بتل رویال (Battle Royale) بازی جریان دارند. از این بخش‌ها می‌توان به Boneyard و TV Station اشاره کرد.

این حالت‌ها به شکلی ساخته شده‌اند تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر امتیاز کسب کرده و سلاح‌های خود را ارتقاء دهند. به دلیل اینکه رقابت در حالت اصلی بازی که بتل رویال است بسیار دشوار است. مخصوصاً اینکه قرار است در حالت بتل رویال بازی ۱۲۰ بازیکن حضور داشته باشند. ندای وظیفه وارزون موبایل حدود ۲ ماه پیش معرفی شد. این بازی با همکاری شرکت Beenox و Solid State ساخته شده است.

بازی ندای وظیفه وارزون موبایل

طبق چیزی که اکتیویژن تصمیم گرفته، قرار است بازی‌های ندای وظیفه ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند. به این معنا که شما می‌توانید بسیاری از امکانات اجتماعی مثل دوستان و چت‌ها را به صورت مشترک در عناوین مختلف داشته باشید. پس ندای وظیفه وارزون موبایل، وارزون ۲.۰ و جنگاوری مدرن ۲ (Modern Warfare) قرار است با یکدیگر ارتباط زیادی داشته باشند. از طرفی سیستم کراس پراگرشن (Cross Progression) نیز به بازی اضافه شده تا تجربه مجموعه ندای وظیفه را از همیشه بهتر کند.

با این قابلیت شما می‌توانید یک بازی را روی یک دستگاه بازی کرده و سپس با استفاده از دستگاه دیگر آن را ادامه دهید. انتظار می‌رود که بازی ندای وظیفه وارزون موبایل در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. با این حال امکان دارد که یک نسخه محدود این بازی تا آخر امسال در دسترس طرفداران قرار بگیرد.

وارزون ۲.۰ هفته گذشته عرضه شد و نزدیک به ۲۵ میلیون بازیکن در ۵ روز اول داشت. اینطور که به نظر می‌رسد موفقیت این بازی بسیار زیاد بوده است. از طرفی عرضه خوبی هم داشت. بازی وارزون ۲.۰ از لحاظ گیم‌پلی مشکل چندانی نداشت و به همین دلیل طرفداران مجموعه ندای وظیفه از آن استقبال کردند. با توجه به عملکرد چندسال اخیر اکتیویژن با مجموعه ندای وظیفه، این شرکت نیاز داشت تا با چند عنوان خوب این مجموعه را نجات دهد. حال این کار را انجام داده و توانست دوباره طرفداران ندای وظیفه را به این مجموعه جذب کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته گیم‌پلی جدید کال آو دیوتی وارزون موبایل نقشه‌های آن را نشان می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala