اینطور که به نظر می‌رسد نتفلیکس قصد دارد تا با یک شرکت به نام Los Angeles کار کرده و یک بازی شوتر برای کامپیوتر بسازد. مدیر ارشد این استودیو چاکو سانی (Chacko Sonny) بوده که یکی از سازندگان بازی اورواچ است. این خبر بر اساس فرم درخواستی استخدام جدید نتفلیکس ساخته شده است. به این معنا که نتفلیکس به دنبال یک کارگردان بازی با تجربه در سبک شوتر است تا روی یک پروژه جدید کار کند. اینطور که به نظر می‌رسد این بازی به سبک سرویس آنلاین (Online Service) خواهد بود.

در فرم استخدام نوشته شده که فرد مورد نظر باید تجربه زیادی در سرویس آنلاین داشته باشد. همینطور اینکه باید یک درک زیادی از محتوای جذاب و چگونگی ارائه آن داشته باشد. در ادامه گفته شده که فرد مورد نظر باید اطلاعات زیادی در مورد سیستم‌های اجتماعی و گیم‌پلی و ارتباط میان این دو داشته باشد.

Netflix Games

در ادامه فرم‌ درخواستی استخدام گفته شده که کارگردان باید بتواند یک دنیایی بسازد که پتانسیل یک فیلم یا سریال را داشته باشد. همینطور اینکه بازی با استفاده از آنریل انجین (Unreal Engine) ساخته خواهد شد. این بیانیه اطلاعات بیشتری را در مورد بازی مورد نظر منتشر نمی‌کند. البته این نکته لازم به ذکر است که کارگردان مورد نظر نتفلیکس باید حداقل ۱۰ سال سابقه کار داشته باشد.

حضور نتفلیکس در دنیای گیمینگ از چند نظر می‌تواند جالب باشد. اول اینکه این شرکت تجربه بسیار خوبی در زمینه سیستم استریم دارد. به همین دلیل می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته باشد. همینطور اینکه با وجود قدرت و محبوبیت زیادی که دارد می‌تواند سطح رقابت را چندین برابر کند. رقابت بیشتر نیز به معنای خلاقیت بیشتر است. به همین دلیل حضور نتفلیکس حتی در دنیای عناوین شوتر نیز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد.

منبع: IGN.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نت‌فلیکس ساخت یک بازی تراز اول تیراندازی را شروع کرده است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala