تاریخ عرضه بازی Thumper برای کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت به صورت رسمی اعلام شد. این بازی مبتنی بر ریتم، سال گذشته میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزاند. لازم به ذکر است که Thumper برای کنسول محبوب نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد […]

تاریخ انتشار نسخه ایکس‌باکس وان Thumper مشخص شد | جزئیاتی از کیفیت اجرایی آن

تاریخ عرضه بازی Thumper برای کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت به صورت رسمی اعلام شد. این بازی مبتنی بر ریتم، سال گذشته میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزاند. لازم به ذکر است که Thumper برای کنسول محبوب نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

Thumper عنوانی مبتنی بر ریتم با پیچ و تابی منحصر به فرد است. بازیکنان در این بازی باید یک دکمه را متناسب با نوت و موسیقی در حال پخش در پس زمینه بازی فشار دهند؛ البته این عمل کار آسانی نخواهد بود چراکه حشرات موذی باعث اختلال در این روند می‌شوند و بازیکن باید با هوشیاری نوت مورد نظر را فشار دهد. تعداد اشتباه‌های بازیکنان محدود خواهد بود و در صورت تعدد آن، مرحله از ابتدا آغاز می‌شود.

این بازی دارای ۹ سطح مختلف است که متناسب با پیشرفت بازیکن سخت‌تر می‌شوند و چالش‌های تازه‌ای را پیشرو قرار می‌دهند. موسیقی متن پر تنش و جلوه‌های بصری منحصر به فرد، Thumper را به عنوانی جذاب برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر (نسخه پلی‌استیشن ۴) و هدست‌های رایانه‌های شخصی تبدیل کرده است.

توسعه‌دهنده این بازی در خصوص نسخه ایکس‌باکس وان آن و نحوه کنترلش به بازیکنان اطمینان‌ خاطر داده و ابراز داشته است که کنترل بازی با استفاده از کنترلرهای کنسول ایکس‌باکس وان، به خوبی هماهنگ و متناسب است و لرزشگرهای آن نیز برای ارتباط با موسیقی متن استریو Thumper مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در نهایت، دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند از ماه آگوست سال جاری میلادی به این بازی دسترسی یابند. توسعه‌دهندگان این بازی خاطر نشان ساختند که Thumper از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس (در زمان عرضه) پشتیبانی به عمل خواهد آورد و با کیفیت ۴K واقعی بر روی آن اجرا خواهد شد.

بازی Thumper در زمان عرضه در ماه آگوست (مرداد – شهریور) از طریق فروشگاه‌های ایکس‌باکس و ویندوز ۱۰ در دسترس قرار خواهد داشت.

منبع متن: gamefa