بازیکنان در این نسخه‌ها با رویکرد متفاوتی بازی خواهند کرد و آزادانه به کاوش می‌پردازند و چندین مسیر داستانی اصلی را به هر ترتیبی که دوست دارند، انجام خواهند داد. Pokemon Scarlet و Pokemon Violet همچنین حالت‌های چندنفره گسترده‌تری را ارائه می‌کنند که به چهار بازیکن اجازه می‌دهد تا با هم در سراسر جهان سفر کنند. در واقع علاوه بر موارد اصلی سری، مانند تجارت و مبارزه با پوکمون، بازیکنان  می‌توانند مکان‌های مختلف را همراه با بازیکنان دیگر کشف کنند. بازی در حالت چند نفره به صورت لوکال و آنلاین قابل تجربه است.

کمپانی نینتندو به تازگی اعلام کرده که بازی Pokemon Scarlet and Pokemon Violet در سه روز اول عرضه‌ی خود به بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش دست پیدا کرده است. این آمار شامل نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی می‌شود.

بازی Pokemon Scarlet and Violet

طبق آمار، بیش از ۴ میلیون نسخه از فروش کلی Pokemon Scarlet and Violet در طول سه روز ذکر شده، در کشور ژاپن بوده است. این بازی با فروش ۱۰ میلیونی خود، به بهترین بازی سری پوکمون، بهترین بازی کنسول نینتندو سوییچ و بهترین بازی کمپانی نینتندو از نظر فروش در هفته‌ی اول تبدیل شده است. از طرفی این بازی همچنین موفق شده تا به پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول‌ها در تاریخ از نظر فروش در هفته‌ی اول عرضه تبدیل شود که در نوع خود بی‌سابقه است. البته گفتنی است که بازی حتی قبل از عرضه موفق شده بود تا رکورد پیش‌فروش بازی‌های سری پوکمون را بزند.

بازی Pokemon Scarlet and Violet هم اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی اگرچه به دلیل فرمول و ساختار جهان باز جدید خود به‌ طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است اما وضعیت فنی آن چندان مطلوب نیست.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته پوکمون اسکارلت و وایولت سه روزه ۱۰ میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی ثبت کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala