بازی محبوب نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز کشاورزی Stardew Valley، سال آینده میلادی یک بسته افزودنی حاوی بخش چند نفره دریافت خواهد کرد. توسعه‌دهنده این عنوان با انتشار نوشته‌ای در وبلاگ رسمی خود ضمن اشتراک برنامه‌های خود درباره حالت چند نفره برای این بازی، اعلام کردند که نسخه آزمایشی این بخش نیز به زودی در دسترس علاقه‌مندان […]

حالت چند نفره بازی Stardew Valley سال ۲۰۱۸ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت

بازی محبوب نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز کشاورزی Stardew Valley، سال آینده میلادی یک بسته افزودنی حاوی بخش چند نفره دریافت خواهد کرد. توسعه‌دهنده این عنوان با انتشار نوشته‌ای در وبلاگ رسمی خود ضمن اشتراک برنامه‌های خود درباره حالت چند نفره برای این بازی، اعلام کردند که نسخه آزمایشی این بخش نیز به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با حالت چند نفره بازی Stardew Valley، مشخص می‌کند که می‌توان انتظار چه امکانات و قابلیت‌هایی را از این بخش داشت. همانطور که توسط توسعه‌دهندگان این بازی شرح داده شده است، زمانی که بخش چند نفره این عنوان در سال ۲۰۱۸ میلادی در دسترس قرار گیرد، بازیکنان قادر خواهند بود تا سه کابین در مزرعه خود بسازند. هر کدام از این کابین‌ها میزبان یک دستیار کشاورز خواهد بود که توسط دوستان بازیکن، کنترل خواهد شد.

به صورت کلی هر کدام از دستیاران کشاورز، قادر به انجام کارهایی خواهند بود که بازیکن اصلی نیز می‌تواند آن را انجام دهد. این مهم شامل ماهیگیری، کشاورزی، معدن‌کاری، ازدواج با شخصیت‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی و دیگر فعالیت‌های قابل انجام در این بازی است. هر شخصیت مستقل در مزرعه، موجودیت خود را خواهد داشت اما اگر هر یک از دستیاران کشاورز آنلاین نباشد، موجودیت‌اش توسط بخش ویژه‌ای در کابین مربوط به وی قابل دسترسی و کنترل است.

هر یک از بازیکنان می‌توانند از طریق سرویس استیم، دوستان خود را به منظور تجربه بخش چند نفره بازی Stardew Valley دعوت کنند. همچنین توسعه‌دهندگان این بازی تائید کردند که در حال کار بر روی ویژگی‌های این بخش از جمله حالت ازدواج بین بازیکن با بازیکن هستند. با این وجود، آن‌ها تصریح کردند که حالت‌های چند نفره محلی، چند نفره تقسیم صفحه و چند نفره بازیکان در مقابل بازیکن برای این بازی متصور نشده است.

در عین حال، برنامه‌ریزی شده است تا نسخه آزمایشی حالت چند نفره این بازی تا اواخر سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. پس از اتمام این نسخه آزمایشی، یک بسته بروزرسانی برای نسخه‌های ویندوز، مک و لینوکس این بازی منتشر خواهد شد. پس از در دسترس قرار گرفتن این حالت برای نسخه رایانه‌های شخصی Stardew Valley، شاهد انتشار این بخش برای نسخه‌های کنسولی این بازی نیز خواهیم بود که ابتدا برای نسخه نینتندو سوییچ آن منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa