در رابطه با تصاویر، مجموعه‌ای از پوسترها از برخی از مهم‌ترین شخصیت‌های جانبی سریال از حساب رسمی توییتر آن منتشر شده است. در مجموع پنج تصویر منتشر شده که شامل شخصیت‌های بیل (نیک آفرمن)، فرانک (موری بارتلت)، سارا (نیکو پارکر)، رایلی (استورم رید) و هنری (لامار جانسون) می‌شوند. این سری جدید در واقع به دنبال پوسترهایی منتشر شدند که بازیگران اصلی سریال از جمله جوئل (پدرو پاسکال)، الی (بلا رمزی)، تامی (گابریل لونا)، تس (آنا تورو) و مارلین (مرل دندریج) را نشان می‌دادند. گفتنی است که هر یک از این تصاویر با توصیفات خاصی منتشر شده‌اند، به عنوان مثال جوئل به عنوان «محافظ»، تس به عنوان «قاچاقچی» و بیل به عنوان «بازمانده» توصیف شده است.

افزودن این توصیف‌ها به پوسترها یک حرکت بسیار هوشمندانه است و این ممکن است به بینندگانی که با بازی‌ها آشنایی ندارند، نوعی پیش‌زمینه بدهد. هرچند این بازی دارای شخصیت‌های بسیار بزرگی است که حتی کسانی که بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند احتمالا در مورد آن‌ها شنیده‌اند. از طرفی گنجاندن فرانک نیز نکته‌ی جالبی محسوب می‌شود، زیرا به این معنی است که احتمالا برای اولین بار او را در حال تعامل با بیل خواهیم دید.

مانند بازی منبع اقتباس، در این سریال جوئل وظیفه دارد تا الی را به یک مکان خاص منتقل کند. او ابتدا به عنوان یک محموله معرفی می‌شود اما به نظر می‌رسد که الی از ویروسی که چندین سال قبل باعث فروپاشی جهانی شده، مصون است. با گذشت زمان پیوند بین جوئل و الی بیشتر می‌شود، اما همه چیز لزوما به این سادگی نیست.

تریلر جدید سریال صحنه‌های بیشتری از جوئل و الی را به نمایش می‌گذارد، اما همچنین نگاهی به کلیکرها از جمله بلوتر دارد. ما همچنین بیل و فرانک را می‌بینیم و به نظر می‌رسد که همانطور که در مورد تصاویر ذکر شد، سریال تمرکز بیشتری روی رابطه‌ی این دو خواهد گذاشت. در لحظاتی حتی تروی بیکر و اشلی جانسون را می‌بینیم که صداپیشگی جوئل و الی در بازی‌ها را بر عهده داشتند.

سریال لست آو آس در ۲۵ دی از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ تریلر و تصاویر جدیدی از سریال لست آو آس منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala