این ممکن است اندکی برای طرفداران تعجب‌آور باشد زیرا بازی اصلی جهان باز نبود و در عوض بازیکنان را در مراحل کوچکی مانند شهر ویزیما قرار می‌داد. در هر صورت فارغ از تولید آن با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵، این تنها چیزی است که از بازی فاش شده و ممکن است که مدتی طول بکشد تا در مورد این بازسازی نیز اطلاعات بیشتری کسب کنیم. این در حالی است که خود سی‌دی پراجکت رد نیز به طرفداران اعلام کرده که در مورد این بازی صبور باشند.

این خبر از طریق گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر این شرکت منتشر شده که در آن سی‌دی پراجکت رد به طور خلاصه اطلاعاتی را در مورد این بازسازی که توسط استودیوی Fool’s Theory در دست توسعه است، به اشتراک گذاشته است. با اینکه که اطلاعات چندان زیادی فاش نشده است، با این حال در تصویری که به نمایش گذاشته شده، به نظر می‌رسد که Canis Majoris که اکنون با بازسازی ویچر ۱ آن را می‌شناسیم، یک اثر نقش‌آفرینی جهان باز تک نفره، داستان‎محور و یک بازسازی مدرن از ویچر ۱ در سال ۲۰۰۷ خواهد بود.

بازسازی ویچر 1

این بازسازی در حال حاضر در استودی Fool’s Theory در دست توسعه است که روی بازی Seven کار کرده و از بازی‌هایی نظیر اوت‌رایدرز، Divinity Original Sin 2 و Baldur’s Gate نیز پشتیبانی کرده است. Fool’s Theory البته با سری ویچر غریبه نخواهد بود زیرا تعدادی از سازندگان قدیمی این سری نیز در روند ساخت این بازی حضور خواهند شد.

در نهایت گفتنی است که بازسازی ویچر ۱ تنها یکی از پروژه‌های متعددی است که در سی‌دی پراجکت در دست انجام است. ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه‌ی یک بازی کاملا جدید از سری سایبرپانک، چندین بازی جدید از سری ویچر (از جمله این بازسازی) و حتی یک آی‌پی کاملا جدید با نام رمز Hadar است.

منبع: GameInformer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سی‌دی پراجکت: بازسازی ویچر ۱ جهان‌باز خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala