این بازی اکشن و ماجراجویی در واقع بازسازی اثری جهان باز با همین نام است که در فوریه‌ی سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ۴ منتشر شد. در خلاصه داستان بازی آمده که شهر کیو در دهه‌ی ۱۸۶۰ میلادی گرفتار نابرابری و بی عدالتی در سطح گسترده شده است و یک سامورایی قرار است تا مسیر تاریخ را در جست‌وجوی عدالت تغییر دهد. در این بازی در واقع باید شمشیر ساکاموتو ریوما (Sakamoto Ryoma) را بردارید و به کیوتو بروید تا قاتل پدرتان را پیدا کنید.

در این میان همچنین باید خودتان را از اتهام قتلی که درگیر آن شده‌اید، نجات داده و آبروی خود را بار دیگر بازگردانید. با انجام این کار، به دوران سامورایی‌ها در ژاپن پایان خواهید داد و آینده‌ی این کشور را برای همیشه تغییر می‌دهید. گیم‌پلی بازی شامل اسلحه‌های سرد و گرم می‌شود و بازیکنان می‌توانند از چهار سبک مختلف مبارزه شامل شمشیرزن، تفنگدار، رقصنده و جنگجو بهره ببرند. همچنین فهرستی عمیق از تجهیزات متنوع، مسیر تاریخی بین نبرد با شمشیر و جنگ مدرن را نشان می‌دهد.

ishin combat

این بازسازی در موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود و در کنار جلوه‌های بصری بهبود یافته از محتویات جدید، صداپیشگان جدید و همچنین قابلیت‌هایی پیشرفته برای پلتفرم‌های مدرن برخوردار خواهد بود. از طرفی بازی در کنار نسخه‌ی استاندارد خود، از نسخه‌ی دلوکس نیز بهره می‌برد که با خرید آن در کنار یک نسخه از بازی، به لباس‌ها و سلاح‌های جدیدی دسترسی خواهید داشت. همچنین پیش‌خرید بازی نیز مزایایی برای بازیکنان به همراه خواهد داشت که شامل سه سلاح و دسترسی زودهنگام به بازی در ۱۷ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) می‌شود.

بازی !Like a Dragon: Ishin در تاریخ ۲۱ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲ اسفند ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

 

نوشته ببینید؛ تریلر جدید یاکوزا ایشین به مبارزات آن می‌پردازد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala