اگرچه فهرست ماشین‌های موجود در بازی مورد انتظار Forza Motorsport 7 بسیار بلند بالاست، اما اینطور که پیداست این لیست شامل ماشین‌های تولیدی یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در این زمینه، یعنی تویوتا، نمی‌شود. شرکت مایکروسافت با ارسال بیانیه‌ای به وب‌سایت «AR12»، رسماً تائید کرد که هیچ‌کدام از ماشین‌های تولیدی برند تویوتا در بازی Forza […]

هیچ‌کدام از ماشین‌های تولیدی تویوتا در بازی Forza Motorsport 7 وجود نخواهد داشت

اگرچه فهرست ماشین‌های موجود در بازی مورد انتظار Forza Motorsport 7 بسیار بلند بالاست، اما اینطور که پیداست این لیست شامل ماشین‌های تولیدی یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در این زمینه، یعنی تویوتا، نمی‌شود. شرکت مایکروسافت با ارسال بیانیه‌ای به وب‌سایت «AR12»، رسماً تائید کرد که هیچ‌کدام از ماشین‌های تولیدی برند تویوتا در بازی Forza Motorsport 7 حضور نخواهند داشت.

بیانیه شرکت مایکروسافت در این زمینه به شرح زیر است:

بازی Forza Motorsport 7 در زمان عرضه حاوی بیش از ۷۰۰ ماشین خواهد بود که شامل شرکت‌های تولیدی و صدها مارک تجاری معتبر لایسنس شده است. این در حالی است که اگرچه ماشین‌های تولیدی تویوتا در این بازی گنجانده نشده‌اند، اما تعدادی از ماشین‌های مسابقه‌ای تویوتا در این بازی حضور خواهند داشت. این فهرست تا اواخر تابستان جاری می‌توانید منتشر خواهد شد.

هنوز هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای مبنی بر چرایی عدم حضور ماشین‌های تولیدی برند تویوتا از سوی مایکروسافت ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت نتوانسته مجوز استفاده از تولیدات این برند را بدست آورد. مسائل مربوط به صدور مجوزها، برای مدت‌های مدیدی است که گریبانگیر بازی‌های ماشین‌سواری است. به طور مثال، حق استفاده از ماشین‌های تولیدی شرکت پورشه تنها در اختیار شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است و هیچ توسعه‌دهنده دیگری نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

بازی مورد انتظار Forza Motorsport 7 در تاریخ سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه (۳ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس – همراه با بهبودهای گرافیکی – و همچنین رایانه‌های شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش فهرست جدیدی از ماشین‌های موجود در این عنوان منتشر شد. همچنین مایکروسافت اقدام به انتشار ویدئوهایی از گیم‌پلی این بازی کرد که از این نشانی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa