استودیو لاریان (Larian Studios) به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Baldur’s Gate 3 در ماه اوت سال ۲۰۲۳ میلادی از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود و نسخه‌ی کامل آن برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد. در کنار این خبر، تریلر جدیدی از بازی نشان داده شد و همچنین یک نسخه‌ی کالکتورز ادیشن عظیم هم برای این اثر معرفی شد.

تریلر بازی به ما نگاهی به شهر بازی Baldur’s Gate می‌اندازد و همچنین خبر از بازگشت شخصیت‌های Minsc و Jaheira می‌دهد. تقریباً بیش از دو دهه از زمانی که طرفداران آن‌ها را دیده‌اند، سپری شده است، آن هم در صنعت بازی‌های ویدئویی که ۲۰ سال همچون ۲۰۰ سال به نظر می‌رسد.

Baldurs Gate 3

همان‌طور که گفته شد، استودیو لاریان نسخه‌ی کالکتورز یا همان کلکسیونی بازی را معرفی کرد. این نسخه ۲۷۰ دلار قیمت دارد و شامل ویژگی‌ها و محتوای بسیاری است که یک دایوراما یا به فارسی ژرفانما جنگی عظیمی با حضور دِرو (Drow) و مایندفلیر (Mindflayer) – که هر دو از موجودات معروف بازی سیاه‌چال‌ها و اژدهایان (D&D) است – در آن وجود دارد. از دیگر چیزهایی که در این نسخه‌ی کلکسیونی گران‌قیمت موجود است، می‌توان به یک کتاب هنری با جلد سخت، یک تاس ۲۰ وجهی بازی سیاه‌چال‌ها و اژدهایان که از آلیاژ روی تولید شده است، صفحه‌ی مخصوص شخصیت‌ها برای D&D، برچسب‌ها، نقشه‌ی پارچه‌ای، یک دسته‌کلید، بوستر پک بازی Magic: The Gathering و همچنین یک گواهی اصالت محصول اشاره کرد. این نسخه‌ی خاص به‌صورت محدود تولید شده است و فقط ۲۵ هزار نسخه از آن موجود است که از طریق سایت رسمی بازی برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است.

همچون دو سال گذشته، بازی Baldur’s Gate 3 همچنان در شرایطی که در حال دسترسی زودهنگام قرار دارد، آپدیت‌های مختلفی را دریافت خواهد کرد که می‌توان از جمله این آپدیت‌ها به بهینه‌ساز یا همان پچ ۹ بازی اشاره کرد که یک کلاس قابل‌بازی جدید را اضافه می‌کند. جزئیات این آپدیت در جریان رویداد Panel From Hell: Holy Knight که در ۱۴ دسامبر برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. همچون گیم اواردز، جف کیلی میزبان آن رویداد خواهد بود.

منبع: Gamespot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل ۳ Baldur’s Gate اعلام شد؛ تریلر گیم‌پلی جدید آن را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala