محتویات انحصاری پلتفرم‌ها، ویژگی جدیدی در صنعت بازی‌های ویدئویی نیست و از دیرباز، سازندگان مختلف، محتویات انحصاری را برای کنسول‌هایی مانند پلی‌ استیشن و ایکس باکس در نظر می‌گرفتند. مانند شرکت یوبی سافت که چند ساعت گیم‌پلی اضافی را برای نسخه‌ی پلی استیشن ۴ عنوان Watch Dogs در نظر گرفته بود. امروز و در جریان گزارش مالی […]

اظهار نظر مدیرعامل شرکت Take-Two درباره‌ی محتویات انحصاری پلتفرم‌ها

محتویات انحصاری پلتفرم‌ها، ویژگی جدیدی در صنعت بازی‌های ویدئویی نیست و از دیرباز، سازندگان مختلف، محتویات انحصاری را برای کنسول‌هایی مانند پلی‌ استیشن و ایکس باکس در نظر می‌گرفتند. مانند شرکت یوبی سافت که چند ساعت گیم‌پلی اضافی را برای نسخه‌ی پلی استیشن ۴ عنوان Watch Dogs در نظر گرفته بود. امروز و در جریان گزارش مالی شرکت Take-Two، آقای Karl Slatoff، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که آن‌ها قصد تمرکز برروی محتویات انحصاری را ندارند، اما مطمئنا برای عناوین خاص و به دلایلی مشخص، به تولید چنین محتویاتی خواهند پرداخت. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

 آقای استالوف صحبت‌های خود را این گونه آغاز می‌کند:

در مورد موضوع “محتویات انحصاری پلتفرمی”، ما تمرکز چندان زیادی برروی آن نمی‌کنیم. اولویت ما این است که محصولات خود را به صورت گسترده در اختیار مشتریان قرار دهیم و عناوین خود را برروی حداکثر تعداد پلتفرمهای ممکن به انتشار برسانیم.

اما با این حال، ممکن است که ما تصمیم بگیریم که برای عناوین خاص و به دلایلی مشخص، محتویات انحصاری پلتفرمی تولید کنیم، اما ما برنامه‌ای برای کاهش یا افزایش تولید این گونه محتویات نداریم.

یک سال پیش بود که شرکت سونی اعلام کرد که نسخه‌ی پلی استیشن ۴ بازی Red Dead Redemption 2 شامل محتویات انحصاری برای بخش آنلاین این بازی می‌شود. هنوز جزئیات این محتوای اضافه مشخص نشده است، اما طبق شایعاتی که اخیرا به انتشار رسیده است این محتویات، در انحصار کنسول شرکت سونی نخواهند بود و دارندگان کنسول ایکس باکس وان هم می‌توانند از این محتویات اضافی استفاده کنند.

عنوان Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ و برروی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان هنوز تایید نشده است، اما شرکت Take-Two اعلام کرده است که امکان انتشار این بازی برروی رایانه‌های شخصی وجود دارد.

منبع متن: gamefa