حال در مراسم گیم اواردز امسال، این شرکت تریلر جدیدی از بازی جدید دون عرضه کرد. این عنوان در سبک جهان باز و چند نفره است. همینطور اینکه عناصر دوام آوری به طور کامل در آن مشهود است. حال در تریلر جدید ما شاهد گیم‌پلی این بازی هستیم. بازی دون بیداری در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و هنوز حتی به مرحله آلفا هم نرسیده است.

بیشتر بخوانید: بازی جدید Dune در سبک چند نفره آنلاین کلان معرفی شد

شرکت فانکام حدود دو دهه است که با سبک چند نفره آنلاین و جهان باز کار می‌کند. آخرین عنوان این شرکت نیز Conan Exiles نام دارد. به همین دلیل دون: بیداری هم با پس زمینه این سابقه خوب ساخته شده است. در اصل فانکام سبک جهان باز و چند نفره را وارد دنیای دون کرده تا از پتانسیل آن به خوبی استفاده کند.

بازی Dune Awakening

در بازی دون بیداری شما باید تلاش کنید تا از خطرات موجود در آراکیس (Arrakis) به دور باشید. از طرفی باید با بازیکنان دیگر نیز رقابت کنید. شما در این بازی باید نقش و شخصیت خود را یافته و وارد یک ماجراجویی بسیار جذاب می‌شوید. آزادی عمل شما در بازی دون بیداری بسیار زیاد است. شما می‌توانید برای خود پناهگاه بسازید تا از طوفان‌ها در امان باشید. همینطور اینکه باید به دنبال موارد حیاتی باشید تا زنده بمانید.

ماده اسپایس (Spice) در دنیای دون اهمیت بسیار زیادی دارد. به این معنا که تمام کارهای شما و ارتقاءها با این ماده انجام می‌شود. از این رو همه افراد نیز به دنبال اسپایس هستند. حال شما باید با افراد دیگر در این دنیا مبارزه کرده تا به اسپایس دست پیدا کنید. همینطور اینکه نباید بگذارید افراد دیگر اسپایس شما را بدزدند.

در بیابان آراکیس راه‌های زیادی وجود دارد. به همین دلیل بازیکنان مسیر بازی را خودشان انتخاب می‌کنند. در دنیای دوم سلاح و ابزار بسیار زیادی وجود دارد. بازیکنان باید تلاش کنند تا بهترین مورد که مناسب سبک بازیشان است را انتخاب کرده و از آن در مبارزات استفاده کنند. از طرفی وسایل نقلیه زیادی هم در بازی وجود داشته تا حمل و نقش دشوار نباشد.

بازی دون بیداری برای کنسول‌های نسل ۹ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی امیدواریم به زودی تاریخ عرضه این بازی نیز اعلام شود.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اولین تریلر گیم‌پلی بازی آنلاین Dune: Awakening منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala