از شخصیت‌هایی که به تازگی برای بازی به تازگی معرفی شده‌اند، یکی از آن‌ها از شخصیت‌های قدیمی سری با نام دی جی (Dee Jay) است. سه شخصیت دیگر کاملا جدید هستند و این نسخه اولین حضور آن‌ها محسوب می‌شود. این سه شخصیت، جی‌پی (JP)، مانون (Manon) و ماریسا (Marisa) نام دارند. دی جی که برای اولین بار در سوپر استریت فایتر ۲ ظاهر شده است. او یک سوپر استار محبوب در سطح جهانی است که عاشق موسیقی و مبارزه است. دی جی به عنوان یک شخصیت در حال بازگشت به این نسخه، حرکات خاص خود مانند Air Slasher ،Double Rolling Sobat ،Machine Gun Upper و Jackknife Maximum را همچنان به همراه دارد. با این حال از حرکات جدیدی نیز مانند Jus Cool و Weekend Pleasure برخوردار است.

مانون یک سوپر مدل و قهرمان جودوی جهان است که در مبارزات خیابانی شرکت می‌کند تا به نوعی قوی‌ترین مدل جهان شود. مجموعه حرکات مانون با حرکاتی مانند Manege Dore ،Renverse ،Pas de Deux و غیره، ترکیبی زیبا بین جودو و باله‌ی کلاسیک است. ماریسا یک طراح جواهر از ایتالیا است که ادعا می‌کند با جنگجویان یونان باستان نسبت خانوادگی است. او از اندام‌های بلند خود برای انجام ضربات آهسته و در عین حال قدرتمند استفاده می‌کند. جی‌پی نیز رئیس یک سازمان غیرانتفاعی بین‌المللی است که مسئول بسیاری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری موفق است و مردی است که پشت رونق فعلی نایشال است. او یک گربه‌ی محبوب به نام Cybele دارد.

استریت فایتر 6

در رابطه با بخش World Tour، از مکان‌های هیجان‌انگیزی مانند یک میدان نبرد در ایتالیا، یک جشنواره در فرانسه، یک ساحل در جامائیکا و موارد دیگر در حین سفر به سراسر جهان با یادگیری حرکات ویژه از استادان مختلف دیدن خواهید کرد. حتی می‌توانید حرکات ویژه‌ی استادان مختلف را با هم ترکیب کنید. World Tour همچنین Master Assist را معرفی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در کنار استادی مانند ریو (Ryu)، با دعوت از آن‌ها در نبرد برای کمک، برای مدتی بجنگند. در نهایت مینی‌گیم‌ها وجود دارند. مینی‌گیم‌ها در بین مسابقات قابل تجربه هستند که در آن می‌توانید پول حالت تور جهانی را برای خرید لباس و غیره درون بازی بدست آورید.

سه نسخه از بازی برای خرید وجود خواهد داشت. حالت استاندارد با قیمت ۵۹.۹۹ دلار تنها شامل بازی و ۱۸ شخصیت عرضه‌ی آن می‌شود. نسخه‌ی دلوکس با قیمت ۸۴.۹۹ دلار، شامل یک نسخه از بازی، کاراکتر پس (حاوی ۴ شخصیت جدید) به همراه رنگ‌هایی برای لباس شخصیت‌ها و ۴۲۰۰ پول درون بازی می‌شود. در نهایت نسخه‌ی آلتیمیت بازی با قیمت ۱۰۴.۹۹ دلار که تنها به صورت دیجیتالی قابل خرید است، شامل بازی و آلتیمیت پس می‌شود. آلتیمیت پس حاوی کاراکتر پس به همراه دو لباس اضافی و رنگ‌های جایگزین برای آن‌ها، دو میدان نبرد جدید و ۷۷۰۰ پول درون بازی است.

استریت فایتر ۶ در ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. دومین تست نسخه‌ی بتای بازی نیز در تمامی پلتفرم‌ها به جز پلی‌استیشن ۴ از ۱۶ تا ۱۹ دسامبر (۲۵ آذر تا ۲۸ آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته از شخصیت‌های جدید استریت فایتر ۶ رونمایی شد؛ تریلر جدید بازی را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala