در این بازی در نقش گایا، روح زندگی، قرار خواهید گرفت و در محیط‌های پلتفرمینگ خیره‌کننده در دنیایی فانتزی تلاش می‌کنید تا روح حیوانات منقرض شده را نجات دهید و در ادامه این موجودات را پس از آگاهی از سرنوشت نهایی‌شان زنده کنید. این شمال آخرین نهنگ گیرافتاده در دام، آخرین عقاب در قفس، آخرین گوزن شکار شده و موارد دیگر می‌شود.

در این میان باید از رویارویی با موجودات شرور بازی یعنی بلعنده‌های خطرناک و پوشیده از ماده‌ای نفت مانند، جان سالم به در ببرید. این موجودات در زمین‌های بایر در جست‌وجوی آخرین موجودات زنده پرسه می‌زنند. به طور کلی در این سفر احساسی از سوی سازندگان بازی تحسین‌شده‌ی Arise: A Simple Story، شما به تنهایی می‌توانید زندگی را به سیاره بازگردانید.

بازی افتر آس

توانایی‌های حرکتی گایا به شما این امکان را می‌دهد که برای کشف مناطق جدید و فرار از تله‌های مرگبار سر خورده، بپرید و از تله‌ها فرار کنید. از طرفی استعدادهای ویژه او به شما این قدرت را می‌دهد که دنیا را از ماده‌ای که در حال بلعیدن آن است، نجات داده و همچنین در کنار مقابله با موجودات شرور بازی، به آزادسازی روح موجودات بپردازید.

مناظر متروکه‌‌ی بازی روابط مخرب بین انسان و طبیعت را در نمایشی زیبا از هنر به تصویر می‌کشد. از جنگل‌های در حال مرگ گرفته تا قلب شهرهای در حال فروپاشی، بستر خشک دریا و آسمان‌های آلوده، هر محیطی چالش‌های جدیدی را پیش روی گایا قرار می‌دهد و نسخه‌های مختلف خود را از پیامدهای نابودی بلعندگان ارائه می‌کند. After Us دیدگاهی غم‌انگیز به دنیایی دارد که توسط تأثیرات انسانی تخریب شده است. در این راه همچنان که علل ویرانی‌ها را کشف می‌کنید، سرنوشت موجودات شرور را به عنوان عوامل انقراض و همچنین عوامل پیشرفت، عشق و امید خواهید آموخت.

بازی After Us در بهار ۲۰۲۳ با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی After Us ترکیبی از Journey و اینساید است؛ تریلر آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala