پس از اینکه این بازیگر به تازگی توسط جیمز گان به عنوان رئیس دنیای جدید دی‌سی از نقش سوپرمن کنار گذاشته شد، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه او با بازگشت به نقش گرالت ریویا در سری ویچر نتفلیکس به این اتفاقی به نوعی پاسخ دهد، بالا گرفته بود اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد. از طرفی پس از گزارش هالیوود ریپورتر مبنی بر اینکه آمازون در آخرین مراحل حقوقی همکاری جدید خود است، کمپانی Games Workshop اعلام کرد که با غول فناوری و سرگرمی برای ایجاد یک دنیای سینمایی با محوریت سری وارهمر ۴۰۰۰۰ به توافق رسیده است.

گفتنی است کویل که یکی از طرفداران مشهور مجموعه‌ی وارهمر محسوب می‌شود، قرار است به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی ایفای نقش کند. البته هنوز هیچ شورانر یا نویسنده‌ای به این پروژه نسبت داده نشده یا حداقل اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. از طرفی هالیوود ریپورتر به ساخت یک سریال از این سری اشاره کرده، اما Games Workshop اعلام کرده که این قرارداد شامل فیلم، سریال و موارد دیگر می‌شود.

وارهمر 40000

هنری کویل در بیانیه‌ای گفت:

من از زمان بچگی عاشق مجموعه‌ی وارهمر بودم و این باعث شده تا این لحظه واقعا برای من خاص شود. فرصت حفاظت از این جهان سینمایی از بدو پیدایش باعث افتخار است.

به نظر می‌رسد که این بازیگر در جهت‌دهی این سری حرفی برای گفتن خواهد داشت، چرا که Games Workshop بیان کرده که او تخصص خود در داستان را در قالب تهیه‌کننده‌ی اجرایی و زور بازوی خود را به نقش اصلی می‌آورد. کویل همچنین با اعلام این قرارداد در اینستاگرام، افزود:

۳۰ سال است که رویای دیدن دنیای وارهمر را در قالب لایو اکشن دارم. اکنون پس از ۲۲ سال تجربه در این صنعت، بالاخره احساس می‌کنم که مهارت و تجربه‌‌ی لازم را دارم که بتوانم دنیای سینمایی وارهمر را به سمت زندگی هدایت کنم.

warhammer

جالب است بدانید که اوایل سال جاری، کویل ویدیویی از بازدید از Warhammer World به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری دفتر اصلی Games Workshop در ناتینگهام بریتانیا، منتشر کرد. در واقع به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری شخصی کویل در این پروژه‌ی ‌حتی از نقش او به عنوان گرالت پیشی خواهد گرفت اما امیدواری طرفداران مبنی بر بازگشت او به ویچر، بی‌اساس است. طبق گفته‌ها فصل ۴ سریال ویچر بدون تغییر پیش می‌رود و لیام همسورث در نقش گرالت بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: با دنیای غنی و جذاب وارهمر ۴۰۰۰۰ آشنا شوید؛ مجموعه مقالات وارهمرشناسی

در نهایت با توجه به اینکه پروژه‌ی Warhammer 40K هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، این نقش بعدی کویل نخواهد بود و این بازیگر تا آن زمان در چند فیلم از جمله Argylle و The Ministry of Ungentlemanly Warfare نقش‌آفرینی خواهد کرد.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته هنری کویل اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی وارهمر ۴۰۰۰۰ را برای آمازون می‌سازد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala