این بازی که توسط یوبی‌سافت با همکاری کمپانی تنسنت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دست توسعه است، در چین باستان جریان دارد و به صورت جهان باز خواهد بود. بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را بسازند و یک خط داستانی منحصربه‌فرد را تجربه کنند و به پارکور بپردازند. بازی هنوز از عنوان رسمی و تاریخ انتشار برخوردار نیست و فعلا جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است. Codename Jade در کنار نسخه‌های Codename Red و Codename Hexe معرفی شده که بخشی از پلتفرم اساسینز کرید اینفینیتی خواهند بود.

اساسینز کرید اینفینیتی پلتفرمی خواهد بود که نسخه‌های مختلف اساسینز کرید از قدیمی گرفته تا جدید را به هم پیوند می‌دهد. البته این پلتفرم به مرور زمان تکامل خواهد یافت و در آینده میزبان بازی‌های چند نفره و رایگان نیز خواهد بود. با توجه به ویدیوی لو رفته، به نظر می‌رسد که بازی Codename Jade گیم‌پلی روانی داشته، دارای جلوه‌های بصری قابل توجهی در مقایسه با دیگر بازی‌های اساسینز کرید روی موبایل است و از کنترل‌های لمسی روی صفحه استفاده می‌کند.

بازی موبایلی جدید اساسینز کرید

Codename Red یک اثر نقش‌آفرینی جهان باز از استودیوی یوبی‌سافت در کبک کانادا خواهد بود که در ژاپن فئودال جریان خواهد داشت و از نظر گیم‌پلی مشابه‌ی نسخه‌های اوریجینز، ادیسی و والهالا است و به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۴ نیز شاهد آن نخواهیم بود. از طرفی Codename Hexe توسط یوبی‌سافت مونترال ساخته خواهد شد و  در قرن شانزدهم اروپا و در جریان محاکمه‌ی جادوگران جریان دارد.

گفتنی است که بازی‌ موبایلی Codename Jade در کنار بازی‌های Codename Red و Codename Hexe احتمالا به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد زیرا تمرکز کمپانی یوبی‌سافت در حال حاضر بیشتر روی بازی جدید این مجموعه با نام Mirage در سال ۲۰۲۳ است؛ نسخه‌ای که قرار است این سری را به ریشه‌های آن بازگرداند. در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته را مشاهده کنید.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ گیم‌پلی بازی موبایلی جدید اساسینز کرید به بیرون درز کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala