در توصیحات این به‌روزسانی آمده که مردی به نام داکس به ایالت آمده است و رویایی دارد که فروش مواد توهم‌زای قوی محسوب می‌شود. او در این راه به کمک جنایتکاران مستقر در سن آندریاس نیاز دارد.  داکس و گروهش را می‌توان در بلین پیدا کرد. بازیکنان توسط ران، دوست قدیمی ترور در کمپین جی‌تی‌ای ۵ وارد گروه می‌شوند. بازیکنان به این گروه کمک می‌کنند تا آزمایشگاه اسید خود را اداره کنند و سپس با خرید سهام، حمله به آزمایشگاه‌های دیگر و حذف رقبا تجارت را بهبود ببخشد. در این میان تعداد زیادی از وسایل نقلیه و لوازم تزئینی جدید وجود خواهد داشت.

gta online drug wars

از طرفی بازیکنان می‌توانند آزمایشگاه های خود را اداره کرده و شرکت‌های تجاری را راه‌اندازی کنند. البته در این به‌روزرسانی چیزهای بیشتری در راه است و کمپانی راک‌استار (Rockstar) از اضافه شدن محتوای جدید در سال ۲۰۲۳ مانند کار برای شرکت Downtown Cab تا زندگی متواضعانه به عنوان یک راننده تاکسی خبر داده است.

گفتنی است که جی‌تی‌ای آنلاین تقریبا یک دهه است که در دسترس است و در این میان به به‌روزسانی‌ها و محتوای اضافی مختلف حسابی بازیکنان را سرگرم نگه داشته است و به نظر می‌رسد که راک‌استار نیز تا زمان انتشار نسخه‌ی ششم این سری محبوب، در تلاش است تا از طریق جی‌تی‌ای آنلاین، بازیکنان را حول محور این سری حفظ کند.

به‌روزرسانی Los Santos Drug Wars هم اکنون برای کنسول‌‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته جزئیات آپدیت جدید جی‌تی‌ای آنلاین منتشر شد؛ تریلر آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala