به نظر می‌رسد که طرفداران دنیای جنگ ستارگان باز هم می‌توانند شاهد حضور اوبی وان کنوبی با هنرنمایی ایوان مک‌گرگور باشند.

حضور دوباره ایوان مک‌گرگور در قامت اوبی وان کنوبی

ایلیا عسگری
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

به نظر می‌رسد که طرفداران دنیای جنگ ستارگان باز هم می‌توانند شاهد حضور اوبی وان کنوبی با هنرنمایی ایوان مک‌گرگور باشند.

در سال گذشته به لطف دیزنی‌پلاس شاهد ساخت و پخش سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) بودیم که زندگی این استاد جدای را پس از روی کار آمدن دارث ویدر به تصویر می‌کشید. اثری که با وجود حفره‌های داستانی و نقص‌های فراوان اما موفق شد تا با بازخورد نسبتاً مثبتی از سوی مخاطبین مواجه شود. در حال که تصور می‌شد دیگر شاهد حضور ایوان مک‌گرگور در قامت اوبی وان نباشیم اما طرفداران دنیای جنگ ستارگان یک‌بار دیگر شاهد این استاد محبوب جدای هستند.

این بازیگر اسکاتلندی‌تبار، در نمایش کمیک و پارودی سریال The Traitors (خائنین) که این جمعه از طریق شبکه بی‌بی‌سی به روی آنتن رفت، در قامت اوبی وان کنوبی ظاهر شد و هنرنمایی عجیب و در عین حال جذابی را به معرض نمایش گذاشت.

در حالی که طرفداران دنیای جنگ ستارگان منتظر اعلام ساخت فصل دوم سریال Obi-Wan Kenobi هستند اما کمپانی دیزنی به طریقی غیرمنتظره از این شخصیت محبوب در سریالی کاملاً متفاوت بهره گرفت که با واکنش مثبت حضار مواجه

گشته است.

انتظار می‌رود که این مسئله نشانه‌ای برای تایید ساخت فصل دوم Obi-Wan Kenobi باشد تا برای باری دیگر بتوانیم شاهد ماجراجویی‌های این استاد جدای باشیم.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Ewan McGregor, ُStar Wars, تلویزیون, سریال, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa